درگیری در اوکراین غربی ها را از هم شکافت

© Sputnik / Alexey Vitvitsky /  مراجعه به بانک تصاویر کارشناسان شورای اروپا: ایران و عربستان برای تضعیف غرب از روسیه حمایت می کنند
کارشناسان شورای اروپا: ایران و عربستان برای تضعیف غرب از روسیه حمایت می کنند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.11.2022
عضو شوید
ان‌بی‌سی: بین متحدان اوکراین به دلیل دیدگاه متفاوت پایان دادن به درگیری، دودستگی ایجاد شده است
به گزارش اسپوتنیک، پاتریک اسمیت، ستون نویس NBCنوشت که کشورهای غربی در مورد چگونگی حل مناقشه در اوکراین اختلاف نظر داشتند.
او گفت: "به نظر می رسد این هفته بین متحدان اوکراین بر سر این که آیا مقامات کی یف باید پای میز مذاکره با روسیه بنشینند یا خیر، اختلاف نظر وجود دارد.
نویسنده مقاله ابراز عقیده کرده است که نمایندگان آمریکایی تشکیلات، بر راه حل دیپلماتیک این وضعیت اصرار دارند، در حالی که برخی از مقامات عالی رتبه در کشورهای اروپای شرقی و مرکزی این ایده را رد می کنند.
به عقیده وی، عدم اتحاد واشنگتن و برخی از متحدانش در مورد پایان دادن به درگیری در اوکراین را می توان از طریق مخالفت برخی سیاستمداران اروپایی با اظهارات ژنرال مارک میلی آمریکا در مورد گفتگوی احتمالی بین مسکو و کی یف دنبال کرد.
Президент Украины Владимир Зеленский  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.11.2022
زلنسکی: "مینسک 3" وجود نخواهد داشت
جان کربی، سخنگوی کاخ سفید روز جمعه گفت که ایالات متحده زلنسکی را برای مذاکره با روسیه تحت فشار قرار نمی دهد.
پس از گزارش رسانه های غربی در مورد درخواست کی یف برای مذاکره با مسکو، رئیس جمهور اوکراین در مورد امکان مذاکره با روسیه، اما مشروط به احیای تمامیت ارضی کشور و جبران خسارات، صحبت کرد. در همان زمان، مقامات کی یف عدم امکان برگزاری مذاکرات را اعلام کردند و زلنسکی بارها گفته است که این مذاکره نخواهد کرد.
مسکو در پاسخ به اظهارات آنها گفته است که روسیه برای مذاکره آماده است و هیچ پیش شرطی برای این موضوع ارائه نکرده است.
Официальный представитель госдепартамента США Джон Кирби на пресс-конференции в Пентагоне - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.11.2022
امریکا: ما با روسیه موافقیم که در جنگ هسته ای هیچ کشوری پیروز نمی شود
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала