زلنسکی اکتور کثیف است

© AP Photo / Ukrainian Presidential Press Office Президент Украины Владимир Зеленский присутствует на совещании с военными
Президент Украины Владимир Зеленский присутствует на совещании с военными  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.11.2022
عضو شوید
کاندیس اونز روزنامه‌نگار فاکس نیوز در صفحه توییتر خود پس از حملات لفظی زلنسکی به روسیه در رابطه با حادثه راکتی در پولند گفت: "زلنسکی بازیگر کثیفی است که سعی دارد جنگ جهانی سوم را به راه بیندازد".
به گزارش اسپوتنیک، این روزنامه نگار می نویسد که زلنسکی در مورد حادثه قبلی در سرحد پولند و اوکراین گفته است که ما در مورد راکت های روسی صحبت می کنیم که در پولند سقوط کرده است. او مسکو را به حمله به پولند متهم نمود و این حادثه را تشدید کرد.
او گفت: "دیروز، زلنسکی سعی کرد جنگ جهانی سوم را به راه بیندازد و عمداً افکار عمومی را گمراه کند. به این ترتیب، اوونز به تلاش های زلنسکی برای مقصر دانستن روسیه برای راکت اوکراینی که در پولند سقوط کرد، واکنش نشان داد.
Президент Украины Владимир Зеленский  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.11.2022
زلنسکی: "مینسک 3" وجود نخواهد داشت
این روزنامه نگار نوشت: "زلنسکی یک بازیگر کثیف است که شبکه های تبلیغاتی غربی از او به دروغ به عنوان یک قهرمان یاد می کنند. اوونز به این نتیجه رسید که اوکراینی ها، روس ها و هم امریکایی ها از عواقب دروغ او رنج می برند".
رسانه های پولندی شامگاه سه شنبه از سقوط دو راکت در منطقه لوبلسکی در مرز اوکراین خبر دادند. بر اثر این حادثه دو نفر جان باختند.
در همان زمان، بلافاصله پس از این حادثه، وزارت خارجه پولند اعلام کرد که راکت های ساخت روسیه سقوط کرده است.
به گفته جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده پس از نشست اضطراری رهبران گروه ۷، گزارشات اولیه پرتاب راکت توسط نیروهای روسی را تایید نمی کند. پنتاگون گفت که آنها قصد دارند نه با حدس و گمان، بلکه با حقایق عمل کنند، که فرصت های کافی برای شفاف سازی وجود دارد.
روز چهارشنبه، دودا همچنین اذعان کرد که به احتمال زیاد این ها متعلق به اوکراین است.
کرملین اتهامات علیه روسیه مبنی بر دخالت در این حادثه را نمونه ای از واکنش روس هراسی دیوانه وار هیستریک دیگر خواند که بر اساس گزارشات واقعی نبود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала