برگزاری کنفرانس بین المللی زبان روسی زیر عنوان تئوری و عمل با حضور نماینده افغانستان در مسکو + ویدیو

© M.K. Bezhanبرگزاری کنفرانس بین المللی زبان روسی زیر عنوان تئوری و عمل با حضور نماینده افغانستان در مسکو
برگزاری کنفرانس بین المللی زبان روسی زیر عنوان تئوری و عمل با حضور نماینده افغانستان در مسکو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.11.2022
عضو شوید
کنفرانس بین المللی فرهنگی و آموزشی زبان روسی به عنوان زبان خارجی در بخش های نوآورانه و کلاسیک در مرکز آموزش زبان روسی دانشگاه دولتی مسکو با همکاری انجمن بین المللی استادان زبان و ادبیات روسی برگزار شد.
به گزارش اسپوتنیک، در تاریخ 10 تا 11 نوامبر 2022، مجمع بین المللی فرهنگی و آموزشی دانشگاه دولتی مسکو، زبان روسی به عنوان زبان خارجی در بخش های نوآورانه و کلاسیک زبان روسی زیر عنوان «تئوری و عمل: چالش ها، فرصت ها، دستاوردها» با حضور نماینده افغانستان و 33 کشور دیگر به شکل حضوری و آنلاین برگزار شد.
در این کنفرانس استادان زبان روسی به عنوان یک زبان خارجی از 34 کشور در یک انجمن آزاد در قالب آنلاین و حضوری ملاقات کردند.
در این کنفرانس سخنرانان درباره آنچه در حال حاضر با زبان روسی در بیرون از روسیه اتفاق می افتد، چگونه سنت ها حفظ می شود و آخرین فن آوری ها در آموزش زبان روسی به خارجی ها و از چه وسایل کمک آموزشی برای کودکان و بزرگسالان کار گرفته می شود، سخن گفتند.
دکتر محمد کریم بیژن استاد دیپارتمنت روسی دانشکده زبان های خارجی دانشگاه کابل هم در این کنفرانس درباره پیشینه آموزش زبان روسی به عنوان یک زبان خارجی در افغانستان و چالش های آموزش زبان روسی، مشکلات استادان و دانشجویان این رشته به سخن پرداخت.
در این کنفرانس استادانی از 34 کشور خارجی شرکت کرده بودند، که از آن میان نمایندگان 8 کشور از آن میان افغانستان درباره آموزش زبان روسی سخنرانی کردند.
این کنفرانس 7000 بیننده داشت و در دو روز برگزار شد.
در این کنفرانس همچنان اناتولی واسرمن معاون دومای دولتی روسیه و الکسی کوروپچنکو مشاور سفارت فدراسیون روسیه در جمهوری قزاقستان شرکت کرده بودند.
در مجموع استادان اشتراک کننده در این کنفرانس با چاپ 24 مقاله مجموعه ای از مقالات آموزشی درباره چگونگی ها درباره آموزش زبان روسی به خارجیان را به نشر رساندند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала