مذاکرات استخبارات روسیه و امریکا در ترکیه

© Sputnik / Vladimir FedorenkoПредседатель Государственной Думы РФ Сергей Нарышкин
Председатель Государственной Думы РФ Сергей Нарышкин - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.11.2022
عضو شوید
امروز تاریخی 14 نوامبر در انقره مذاکرات بین رهبران استخبارات روسیه و امریکا با شرکت ناریشکین رئیس استخبارات روسیه صورت گرفت.
به گزارش اسپوتنیک، گفته شده است که سرگی ناریشکین رئیس استخبارات خارجی روسیه در این نشست حضور دارد. تا کنون از جزئیات این نشست سخنی نیست.
در اوایل ماه نوامبر، آدرین واتسون، سخنگوی شورای امنیت ملی ایالات متحده، توضیح داد که ایالات متحده در حال مذاکره مستقیم با روسیه در مورد روابط منحصراً روسیه و امریکا است، موضوع درگیری در اوکراین مطرح نشده است. او گفت: "تنها هدف از این امر بحث کاهش خطر بین ایالات متحده و روسیه است".
Директор Службы внешней разведки РФ Сергей Нарышкин перед началом совещания президента РФ Владимира Путина с постоянными членами Совета безопасности РФ (21 февраля 2020). Москвa - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.04.2022
ناریشکین: امروز روسیه در حال ایجاد یک جهان چند قطبی واقعی است
این نشست قبلاً اخبار نگردیده بود.
همچنین گزارش شده است که تماس های روسیه و ایالات متحده بر اساس معاهده کاهش و محدودیت تسلیحات تهاجمی استراتژیک ادامه دارد. در اواخر نوامبر تا اوایل دسامبر، ممکن است جلسه کمیسیون دوجانبه در مورد START-3 برگزار شود - این اولین جلسه از زمان شروع عملیات ویژه روسیه در اوکراین است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала