روسیه موقعیت خود را در قاره ای دیگر تقویت می کند

© Sputnik / Mikhail Voskresenskiy /  مراجعه به بانک تصاویر دنیا از پشت دروازه فوتبال قطب شمال.
دنیا از پشت دروازه فوتبال قطب شمال. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.11.2022
عضو شوید
صدها دانشمند و تکنسین به قطب جنوب فرستاده می شوند.
به گزارش اسپوتنیک، صدها دانشمند و تکنسین به قطب جنوب فرستاده می شوند. و نه تنها به منظور توسعه قاره یخ، برای انجام تحقیقات اقلیمی، زیست محیطی، فیزیکی. این سفر همچنین به برنامه قمری کمک خواهد کرد.
شصت و هشتمین اکسپدیشن قطب جنوب روسیه (RAE) در 15 نوامبر آغاز می شود، زمانی که کشتی یخ شکن آکادمیک فدوروف با شرکت کنندگان در حمله، تجهیزات و سوخت از سنت پترزبورگ به حرکت در می آید. بسیاری از متخصصان، از جمله سازندگان، قبلاً توسط IL-76 به قطب جنوب تحویل داده شده اند.
یخ های قطب شما - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.11.2022
کلوپ ویدیو
ویدئوی اولین فرود Il-76 در میدان هوایی برفی در قطب جنوب منتشر شد + ویدیو
امسال یک فرودگاه جدید برای یک هواپیمای ترابری سنگین در نزدیکی ایستگاه پایه پروگرس در روسیه ساخته شد. قبل از این، IL-76 فقط در ایستگاه Novolazarevskaya فرود آمد و Progress هواپیماهای کوچک دریافت کرد.
الکساندر ماکاروف، مدیر مؤسسه تحقیقات قطب شمال و قطب جنوب (AARI) به نقل از سرویس مطبوعاتی، "آب و هوای سخت به ما اجازه می دهد تا تنها برای چند ماه کار فصلی را در قطب جنوب انجام دهیم." "با افتتاح باند جدید، این دوره قابل توجه است که مقیاس فعالیت های ما در این قاره در حال افزایش است، به این معنی که مقیاس فعالیت های ما در این قاره در حال گسترش است. این یک رویداد مهم است که کار اکسپدیشن قطب جنوب روسیه را به شدت تغییر خواهد داد."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала