مدودف: دوران بابه بایدن به سر رسیده است

© Sputnik / Ekaterina Shtukinaمدودوف
مدودوف - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.11.2022
عضو شوید
مدودف در مورد نتایج انتخابات آمریکا گفت: دنیای بابه بایدن در حال پرواز است.
به گزارش اسپوتنیک، معاون رئیس شورای امنیت فدراسیون روسیه، دیمیتری مدودف، در مورد نتایج انتخابات آمریکا گفت که آنها نشان می دهند که حمایت از مسیر آمریکا در جهان در حال کاهش است و "دنیای آشنای پدر کلانشان بایدن در حال پرواز است."
اولین نتایج انتخابات آمریکا و اولتیماتوم هیستریک دیروز رهبر سبز اوکراین با تی شرت سبز نشویده تاییدی بر این است که دنیای آشنای پدربزرگ بایدن در حال پرواز است، حمایت از مسیر آمریکا در جهان رو به کاهش است. مدودف در کانال تلگرامی خود نوشت و تکیه بر هتمن سنگ خورده اشتباه بزرگی بود.
نایب رئیس شورای امنیت با انتشار تصویری همراه با کتیبه ای همراه بود. در این کتیبه آمده است: "من نوشتم که برخی از کشورهای استکباری و طلایه دار آنها از ما روی گردان شده اند. اما تمام جهان با آنها در گروه کر غرغر نمی کنند."
روز سه شنبه، انتخابات میان دوره ای کنگره در آمریکا برگزار شد. کوین مک کارتی، رهبر جمهوری خواهان در مجلس نمایندگان، نسبت به بازگشت مجدد مجلس به کنترل حزبش پس از نتایج انتخابات ابراز اطمینان کرد. بر اساس پیش بینی کانال NBC، نمایندگان حزب جمهوری خواه 219 کرسی در مجلس نمایندگان، دموکرات ها - 216 کرسی خواهند داشت.
ترامپ خواستار تعیین یک دادستان ویژه برای تحقیق درباره انتخابات آمریکا شد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.11.2022
جمهوری خواهان در انتخابات آمریکا پیشتاز هستند
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала