عصبانی شدن آلمانی ها از شوخی شولز درباره آشفتگی انرژی

© Sputnik / Сергей Гунеев /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ В. Путин встретился с канцлером ФРГ О. Шольцем
Президент РФ В. Путин встретился с канцлером ФРГ О. Шольцем - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.11.2022
عضو شوید
نخست وزیر آلمان، آلمانی ها را با شوخی بد درباره شکایت از آشفتگی انرژی عصبانی کرد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از فوکوس آنلاین، اولاف شولز، نخست وزیر آلمان با شوخی درباره آشفتگی انرژی، آلمانی ها را عصبانی کرد. این سیاستمدار گفت: "روز پیش مردی پیش من آمد و گفت: "آقای شولز، من تنها اجاق برقی را به اجاق گاز تغییر دادم". نمی‌دانستم چقدر باید غمگین به نظر بیایم.
چرا دیدار ویدیویی نمایندگان پارلمان های آلمان و ایران بطور ناگهانی لغو شد؟ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.11.2022
آلمان تا کنون ۸۳ میلیارد یورو برای جلوگیری از افزایش قیمت انرژی صرف کرد
کاربران توییتر از شوخ طبعی رئیس دولت آلمان قدردانی نکردند و رفتار وی را نامناسب دانستند. reignofsaturn نوشت: "بنابراین او حتی نمی‌توانست وانمود کند که به او اهمیت می‌دهد".
اولریکه 89164910 خشمگینانه نوشت: "این دولت چراغ راهنمایی با نخست وزیرش شولز، که اینقدر غیر اصولی و مغرور است، باید فورا استعفا دهد. این سیاستمداران به ما راست نمی گویند، آنها فقط به مردم دروغ می گویند. او فکر می کند همه چیز بسیار خنده دار است".
کاربری به نام pixbube نوشت: "این نخست وزیر فدرال واضح است که از کل وضعیت کاملاً مات و مبهوت شده است. مسلماً، این زمان قطعاً زمان دشواری است، اما اولاف شولز در زمان اشتباه در دفتر شخص اشتباهی است. یک تراژدی برای کشور ".
وایلد جزلین چنین واکنش نشان داده است: " افرادی را که با نگرانی به سراغش می آیند را مسخره می کند!".
یادآوری می کنیم، که کشورهای غربی به دلیل اعمال تحریم ها علیه مسکو و سیاست کنار گذاشتن سوخت روسیه با افزایش قیمت انرژی و افزایش تورم مواجه هستند. صنعت اروپا تا حد زیادی مزیت های رقابتی خود را پس از افزایش قیمت سوخت، در درجه اول گاز، از دست داد که بر سایر بخش های اقتصاد نیز تأثیر گذاشت. ایالات متحده و اتحادیه اروپا با بالاترین تورم در دهه های پسین روبرو هستند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала