چینایی‌ها لاف های امریکا در مورد اوکراین را رسوا کردند

© AP Photo / Andy Wongامریکا با خطر باخت در جنگ تجارتی با چین مواجه می باشد
امریکا با خطر باخت در جنگ تجارتی با چین مواجه می باشد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.11.2022
عضو شوید
خوانندگان "گوانچه" انگیزه های امریکا از مذاکره با مسکو را دروغ دانستند.
به گزارش اسپوتنیک، خوانندگان نشریه چینی "گوانچا" احساس کردند که "مذاکرات مخفی" بین جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی رئیس جمهور ایالات متحده و کرملین، که وال استریت ژورنال گزارش داد، برای منافع شخصی واشنگتن بوده است، نه انگیزه های بشردوستانه.
استکبار70 نوشته است: "رسانه های امریکایی یک ماشین شایعه سازی هستند. آنها اخبار جعلی را ایجاد می کنند تا مخاطب را گیج کنند."
Представитель МИД Китая Чжао Лицзянь - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.10.2022
چین به امریکا درباره طرح تصرف هفت کشور: وقتی چکش دارید همه چیز را مانند میخ می بینید
EnjoyHo گفت: "بدیهی است که ایالات متحده نمی تواند فشار را تحمل کند و می خواهد به درگیری برای نیازهای سیاسی خود پایان دهد. اما آنها نمی توانند این را بگویند، آنها فقط آنچه را که "هشدار" می کنند انجام می دهند."
"وقتی برای اولین بار این خبر را خواندم، فکر کردم که ایالات متحده بالاخره مغز خود را روشن کرده است. این هژمون بین المللی مانند یک مافیوز است. روسیه دیگر تحمل آن را نداشت و شروع به مبارزه با امریکایی ها کرد. همچنین یک به یک شروع به قیام کرد.
کلودی ویو گفت: جهان برای مدت طولانی توسط ایالات اداره می شود، حالا زمان آن رسیده است که رهبری را تغییر دهیم. "امریکا به درگیری اوکراین مانند یک کوره الکتریکی نگاه می کند. آنها از ترس اینکه آتش از کنترل خارج شود و آنها را بسوزاند، سعی می کنند دما را تنظیم کنند!"
Военнослужащие армии КНР во время парада военной техники, участвовавшей в учениях Восток-2018 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.10.2022
هشدار چین به امریکا
واها-ها در این باره می گوید: کنار گذاشتن زلنسکی همیشه یکی از گزینه های ممکن برای حل مناقشه برای دولت امریکا بوده است.
روسیه در 24 فبروری عملیات نظامی خود را در اوکراین آغاز کرد. رئیس جمهور ولادیمیر پوتین هدف آن را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کیف قرار گرفته اند" نامیده است. رئیس دولت تاکید کرد که هدف نهایی آزادسازی دونباس و ایجاد شرایطی است که امنیت روسیه را تضمین کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала