پیش بینی بحران بزرگ در اروپا به دلیل از دست دادن گاز روسیه

© Depositphotos.com / 63ru78Вентиль на газопроводе
Вентиль на газопроводе - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.11.2022
عضو شوید
در اروپا چشم انداز تیره ای به دلیل از دست دادن گاز روسیه پیش بینی می گردد.
به گزارش اسپوتنیک به اشاره به فارین پالیسی، اتحادیه اروپا ممکن است به دلیل آب و هوای بدون گاز روسیه با آشفتگی اقتصادی روبرو شود.
آدام توز، استاد تاریخ دانشگاه کلمبیا، در مقاله ای برای فارین پالیسی گفت که اتحادیه اروپا در زمستان امسال با یک بحران بزرگ روبرو خواهد شد که یافتن راهی برای خروج از آن دشوار خواهد بود.
آدام توز اتحادیه اروپا در زمستان بحران بزرگ روبرو خواهد شد که یافتن راهی برای خروج از آن دشوار خواهد بود.
وی گفت: "حقیقت نگران کننده این است که آینده اروپا در گرو آب و هوا است. این امر پوچ به نظر می رسد، اما گرم یا سرد بودن زمستان تعیین می کند که آیا اروپا قادر خواهد بود تا شش ماه آینده بدون جدی اقتصادی، سیاسی و اجتماعی دوام بیاورد."
این نشریه توضیح می دهد که اروپا به دلیل بحران اوکراین در این موقعیت قرار دارد. توز می نویسد که در پس زمینه توقف عرضه منظم گاز از روسیه، حجم منابع انرژی وارداتی یک سوم کاهش یافته است.
Работник меняет цены на топливо на табло на заправочной станции в Милане - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.10.2022
اروپا: بحران انرژی و غذا به دلیل بحران اوکراین است نه تحریم های غرب علیه روسیه
نویسنده مقاله گفت: "از آنجایی که از سرگیری منابع روسیه انتظار نمی رود، چشم انداز بسیار تیره و تار است - مگر اینکه هوا همچنان گرم باشد."
این استاد دانشگاه افزود که بسیاری از کشورهای اروپایی به گاز روسیه وابسته هستند، زیرا از آن برای شرکت های صنعتی و همچنین برای تولید برق، گرمایش خانه و پخت و پز استفاده می کنند.
پس از آغاز عملیات ویژه در اوکراین، غرب فشارهای تحریمی بر مسکو را تشدید کرد که منجر به افزایش قیمت برق، سوخت و مواد غذایی در اروپا و آمریکا شد.
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه گفته است که سیاست مهار و تضعیف روسیه یک استراتژی بلندمدت برای غرب است و این محدودیت ها ضربه جدی به کل اقتصاد جهانی وارد کرده است.
به گفته وی، هدف اصلی آمریکا و متحدانش بدتر کردن زندگی میلیون ها نفر است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала