- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

وزارت دفاع روسیه بازگشت 107 سرباز از اسارت اوکراین را تایید کرد

© Sputnik / Vitaliy Belousov /  مراجعه به بانک تصاویر Здание Министерства обороны Российской Федерации на Фрунзенской набережной в Москве
Здание Министерства обороны Российской Федерации на Фрунзенской набережной в Москве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.11.2022
عضو شوید
وزارت دفاع روسیه تایید کرد که 107 سرباز پس از مذاکرات از اسارت اوکراین بازگشتند.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که بیش از 100 جنگجوی ارتش روسیه از اسارت اوکراین بازگشته اند.
این وزارتخانه گفت: "در 3 نوامبر، در نتیجه مذاکرات، 107 نظامی روسی از قلمرو تحت کنترل رژیم کی یف بازگردانده شدند که در اسارت، در خطر مرگ قرار داشتند".
تمامی افرادی که با طیاره های انتقالی نظامی رها شده اند برای معالجه به مسکو منتقل خواهند شد. وزارت دفاع افزود که به آنها کمک های پزشکی و روانی لازم ارائه می شود.
دنیس پوشیلین، سرپرست جمهوری خلق دونتسک، پیشتر از تبادل زندانیان دیگر با اوکراین خبر داد. وی تصریح کرد که مبادله طبق فرمول "107 تا 107" در میان 65 نفر آزاد شده - از جمهوری های مردمی دونتسک و لوگانسک انجام می شود.
آخرین تبادل گسترده زندانیان بین روسیه و اوکراین در 29 اکتبر انجام شد. سپس 50 نفر از مناطق تحت کنترل کیف بازگردانده شدند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала