کوچ اجباری پنج خانواده در ولسوالی بنوی اندراب از سوی جنگجویان گروه طالبان

© https://twitter.com تیرباران دو دانش‌آموز در اندراب‌ بغلان از سوی طالبان
  تیرباران دو دانش‌آموز در اندراب‌ بغلان از سوی طالبان  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.11.2022
عضو شوید
منابع از کوچ اجباری ۵ خانواده در منطقه بنوی اندراب از سوی جنگجویان گروه طالبان خبر دادند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از افغانستان انترنشنل، منابع می‌گویند: این خانواده‌ها شامل اعضای خانواده فرمانده کریم از فرماندهان جبهه مقاومت هستند. به گفته منابع، طالبان پس از دو درگیری با او به اعضای خانواده‌ها گفتند خانه‌های‌شان را ترک کنند.
  تیرباران دو دانش‌آموز در اندراب‌ بغلان از سوی طالبان  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.10.2022
کشته و زخمی شدن 13 جنگجوی گروه طالبان در نبرد با نیروهای جبهه مقاومت ملی در اندراب
فرمانده کریم امین‌زاده در گفتگو با رادیو افغانستان اینترنشنال کوچ اجباری اعضای خانواده‌اش را تایید کرد. او گفت، که طالبان حدود ۲۰ تن از اعضای خانواده او را که شامل زنان و کودکان است، به موتر سوار کرده و به جای نامعلومی منتقل کرده‌اند
این فرمانده جبهه مقاومت گفت، که طالبان چندین روستا از جمله ارزنگان پاین، میروا و مناطق آب دره را محاصره کرده و حتا برای چوپان‌ها اجازه نمی‌دهند گوسفندان شان را به کوه ببرند.
منابع گفتند، که طالبان پس از دو درگیری مسلحانه با فرمانده کریم که در آن شماری از نیروهای طالبان کشته و زخمی شدند، خانواده‌ها را کوچ اجباری دادند.
یادآوری می کنیم، که در هفته‌های پسین جنگجویان گروه طالبان در منطقه آب دره و ارزنگان ولسوالی بنوی اندراب بر مواضع جبهه مقاومت ملی در اندراب حمله کردند. آن زمان منابع گفتند، که حمله طالبان دفع شده و شماری از افراد طالبان کشته و زخمی شدند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала