- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

وزارت دفاع روسیه از مختل شدن فعالیت فرماندهی و کنترل نیروهای اوکراینی خبر داد

© Sputnik / Vitaliy Belousov /  مراجعه به بانک تصاویر Здание Министерства обороны Российской Федерации на Фрунзенской набережной в Москве
Здание Министерства обороны Российской Федерации на Фрунзенской набережной в Москве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.11.2022
عضو شوید
وزارت دفاع روسیه: در نتیجه ضربات شدید ارتش روسیه در 31 اکتبر، فرماندهی و کنترل نیروهای اوکراینی و تدارکات آنها را فلج گردید.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد: نیروهای مسلح روسیه بخش مدیریتی نیروهای اوکراینی را در جریان حمله 31 اکتبر مختل کرد. اقدامات نیروهای متحدین به طور قابل توجهی مانع انتقال ذخایر اوکراینی به مناطق جنگی از طریق راه آهن شد. همچنین حملات تولید در شرکت های مجتمع نظامی-صنعتی اوکراین را مختل کرد.
این وزارتخانه افزود: در 31 اکتبر، در نتیجه یک حمله گسترده با تسلیحات دوربرد هوایی و دریایی با دقت بالا به اهداف سیستم های کنترل، ارتباطات و انرژی در اوکراین، مدیریت نیروهای مسلح اوکراین و پشتیبانی لجستیکی آنها انجام شد و به طور قابل توجهی در کار آنها اختلال ایجاد کرد.
از 10 اکتبر، نیروهای مسلح روسیه حملاتی را با سلاح های دوربرد با دقت بالا به اهداف فرماندهی نظامی، ارتباطات و سیستم های انرژی اوکراین انجام می دهند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала