Le Point: غرب باید بپذیرد که جهان در حال "چرخش به سوی شرق" است

© Sputnik / Aleksey Druzhinin /  مراجعه به بانک تصاویر Председатель КНР Си Цзиньпин и президент России Владимир Путин на торжественном вечере, посвященном 70-летию установления дипломатических отношений между Россией и КНР
Председатель КНР Си Цзиньпин и президент России Владимир Путин на торжественном вечере, посвященном 70-летию установления дипломатических отношений между Россией и КНР - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.10.2022
عضو شوید
مجله فرانسوی Le Point می نویسد که غرب باید درک کند که جهان در حال چرخش به شرق و جهان چند قطبی شدن است، در حالی که "ارزش های دموکراتیک" جذابیت خود را از دست می دهند.
به گزارش اسپوتینک، سباستین بوسوآ نویسنده این مقاله خاطرنشان کرد که همکاری مسکو و پیکن با هژمونی ایالات متحده رقابت می کند. گفته شده است: "جهان کمتر و کمتر به "دموکراسی" ما اعتقاد دارد و همزمان به شرق نگاه می‌کند.
لاوروف:هیچ ثبوتی از دخالت روسیه در انتخابات امریکا وجود ندارد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.08.2022
غرب نمی تواند شکل گیری جهان چند قطبی را متوقف کند
وی دلیل این عقب نشینی را سیاست غرب خواند که "قواعد بازی" را تحمیل کرد و خود آن را زیر پا گذاشت.
همانطور که روزنامه جروزالم پست نوشته است، جهت گیری مجدد روسیه به شرق، هژمونی ایالات متحده را از بین خواهد برد و چین، روسیه، ایران، ترکیه و متحدین آنها نظم نوین جهانی را رهبری خواهند کرد.
سرگئی ریابکوف، معاون وزیر امور خارجه روسیه در مصاحبه با RTخاطرنشان کرد که کشورهای بریکس احتمالا به پایه نظم نوین جهانی تبدیل خواهند شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала