گفتگو ناگوار بین بایدن و زلنسکی

© AP Photo / Evan VucciВладимир Зеленский и Джо Байден в кабинете Белого дома в Вашингтоне
Владимир Зеленский и Джо Байден в кабинете Белого дома в Вашингтоне - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.10.2022
عضو شوید
NBC: جو بایدن، رئیس‌جمهور امریکا در جریان گفتگوی تلیفونی با ولودیمیر زلنسکی، رهبر اوکراین، عصبانی شد. NBC News به نقل از منابع آگاه گزارش داده است.
به گزارش اسپوتنیک، این حادثه در جریان گفتگوی رهبران دو کشور که در 15 جون 2022 رخ داد. رئیس کاخ سفید به همتای اوکراینی خود گفت که با تخصیص کمک نظامی اضافی به کیف یک میلیارد دالر موافقت کرده است. با این همه، در پاسخ، زلنسکی شروع به فهرست کردن کمک های دیگری کرد که اوکراین از کشورهای غربی انتظار دارد، اما دریافت نمی کند.
Зеленский - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.04.2022
زلنسکی منتظر بایدن است
به گفته منابع این کانال، نارضایتی رئیس جمهور امریکا چند هفته قبل از آن در پس زمینه انتقادات مداوم زلنسکی از واشنگتن درباره عرضه کند تسلیحات انباشته شده بود. با این همه، پس از این اتفاق، تیم رهبر اوکراین شروع به تلاش برای کاهش تنش در روابط بین دو رئیس جمهور کرد و آنها را غیرمولد دانست.
در نتیجه، زلنسکی در همان روز از بایدن و از کمک واشنگتن قدردانی کرد. پس از آن، روابط بین رهبران ایالات متحده و اوکراین بهبود یافت.
در اواسط اکتوبر، واشنگتن پست نوشت که بایدن به زلنسکی درباره مشکلاتی که ممکن است برای دریافت بودجه از کنگره برای کیف در صورت ادامه شکایت رئیس جمهور اوکراین از میزان کمک های واشنگتن به وجود بیاید، هشدار داد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала