جنگ افزارهای ارسال شده به کی‌یف به دست تبهکاران فنلاندی می‌افتد

© Photo / Twitter/U.S. Embassy KyivПрибытие партии военной помощи США в Киев. Архивное фото
Прибытие партии военной помощи США в Киев. Архивное фото - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.10.2022
عضو شوید
پولیس جنایی فنلاند می‌گوید، که جنگ افزارهای ارسال شده غرب به کی‌یف به دست تبهکاران فنلاندی می‌افتد.
به گزارش اسپوتنیک، کریستر آلگرن بازرس فنلاندی گفت، که پولیس جنایی مرکزی فنلاند اطلاعات عملیاتی دارد، مبنی بر اینکه جنگ افزارهای تحویل شده به کیف به دست مجرمان فنلاند افتاده است.
او گفت: "ما نشانه هایی داریم که این جنگ افزارها در حال حاضر در فنلاند هستند. سلاح هایی که به اوکراین عرضه شده اند نیز در سویدن، دانمارک و هالند یافت شده است. این اطلاعات به ویژه در مورد تفنگ های تهاجمی کاربرد دارد".
Официальный представитель министерства обороны России генерал-майор Игорь Конашенков на брифинге об обстоятельствах крушения Ил-20 ВКС России у побережья Сирии - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.02.2022
وزارت دفاع روسیه: ارتش اوکراین از جنگ افزار فسفری کار می گیرد
بر پایه این گزارش، اطلاعات دقیق‌تری درباره سلاح‌هایی که به فنلاند رسیده اند به دلایل محرمانه و تحقیقات در حال انجام در دسترس نیست.
آلگرن گفت: "ما اطلاعات زیادی در اختیار داریم که نشان می دهد سازمان های جنایتکار علاقه زیادی به سلاح های ارائه شده به اوکراین دارند. مشخص شده است که یوروپل، آژانس پولیس اروپا در تابستان هشداری صادر کرد مبنی بر اینکه گروه های جنایتکار بین المللی در حال تلاش برای قاچاق سلاح گرم و مهمات از اوکراین به کشورهای اتحادیه اروپا هستند".
به گفته یوروپل، افزون بر تفنگ، تپانچه، نارنجک و هواپیماهای بدون سرنشین جنگی نیز مورد تقاضا هستند.
یادآوری می کنیم، که مسکو پیش از این یادداشتی به کشورهای ناتو به دلیل ارسال تسلیحات به اوکراین ارسال کرده بود.
سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه خاطرنشان کرد، که هر محموله ای که حاوی تسلیحات برای اوکراین باشد به یک هدف قانونی برای روسیه تبدیل خواهد شد. وزارت خارجه فدراسیون روسیه اعلام کرد، که کشورهای ناتو با ارسال سلاح به اوکراین "با آتش بازی می کنند".
دیمیتری پسکوف، دبیر مطبوعاتی رئیس جمهور فدراسیون روسیه خاطرنشان کرد، که پمپاژ اوکراین با تسلیحات از غرب به موفقیت مذاکرات روسیه و اوکراین کمک نمی کند و تأثیر منفی خواهد داشت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала