- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

پوتین: اوضاع برای روسیه تنها در صورتی بدتر می شد که عملیات ویژه را در اوکراین راه اندازی نمی کرد

© Sputnik / Sergey Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ Владимир Путин на заседании Международного дискуссионного клуба "Валдай"
Президент РФ Владимир Путин на заседании Международного дискуссионного клуба Валдай - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.10.2022
عضو شوید
سخنان رئیس جمهور پوتین در در جلسه گفتگوهای والدای
به گزارش اسپوتنیک، در جلسه گفتگوهای والدای، پوتین تاکید کرد: دموکراسی واقعی تنها در رعایت حق هر کشور برای انتخاب الگوی خود برای توسعه جامعه نهفته است. غرب از جایگزین هایی می ترسد که در حال حاضر مؤثر واقع شده اند. اما توسعه اجتناب ناپذیر است. و آمریکایی ها نمی توانند حداقل چیزی ارائه دهند، آنها سعی می کنند همه دولت ها را در یک الگو قرار دهند و فرهنگ مردمان مخالف را محکوم کنند.
رئیس‌جمهور با اشاره به دیدگاه‌های غیرسنتی که در غرب حاکم است، گفت: ارزش‌های سنتی مجموعه‌ای از فرضیه‌های ثابت نیستند: در هر موردی برای هر قوم منحصربه ‌فرد است، نباید آنها را تحمیل کرد، بلکه باید به آنها احترام گذاشت.
روسیه خود را دشمن کشورهای غربی نمی دانست و نمی داند. اما آنها می خواهند ما را به ابزاری برای رسیدن به اهدافشان تبدیل کنند. روسیه قرار نیست مانند بسیاری از کشورهای دیگر یکی باشد.
پوتین افزود: در عین حال، ما خودمان در تلاش نیستیم که به یک هژمون تبدیل شویم تا تسلط غرب را با تسلط شرق، شمال یا جنوب جایگزین کنیم.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала