- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

پوتین: اوکراین به میدان آزمایش های بیولوژیکی تبدیل شده است

© Sputnik / Aleksey Nikolskiy /  مراجعه به بانک تصاویر آیا پوتین تست کرونا داده است؟
آیا پوتین تست کرونا داده است؟  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.10.2022
عضو شوید
پوتین: اوکراین به میدان آزمایشی برای آزمایش های بیولوژیکی تبدیل شده است و در حال پمپاژ سلاح است
به گزارش اسپوتنیک، پوتین گفت سرزمین اوکراین به چند ضلعی برای آزمایش‌های بیولوژیکی تبدیل شده و اکنون با سلاح پمپاژ می‌شود.
ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه روز چهارشنبه گفت: خاک اوکراین به میدان آزمایش‌های بیولوژیکی - نظامی تبدیل شده است و اکنون با تسلیحات پمپاژ می‌شود، من تمایل کی یف برای دستیابی به سلاح هسته‌ای را نادیده نمی‌گیرم.
پوتین گفت: "خاک اوکراین به میدان آزمایش برای آزمایش‌های بیولوژیکی نظامی تبدیل شده است و اکنون با تسلیحات از جمله سلاح‌های سنگین پمپاژ می‌شود و تمایل رژیم کیف برای دستیابی به سلاح هسته‌ای نادیده گرفته نمی‌شود". سران هیأت ها در نشست شورای روسای ارگان های امنیتی و خدمات ویژه کشورهای مستقل مشترک المنافع.
پیش از این، ژنرال ایگور کریلوف، رئیس نیروهای دفاع رادیویی، شیمیایی و بیولوژیکی نیروهای مسلح روسیه گفته بود که وزارت دفاع روسیه اطلاعاتی در مورد برنامه های کی یف برای استفاده از "بمب کثیف" دارد و مسکو را در این زمینه مقصر می داند. جیمز کلورلی و کاترین کولونا وزرای خارجه بریتانیا و فرانسه و همچنین آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا متعاقباً گفتند که کشورهایشان ادعاهای روسیه را رد کردند.
Испытание самой мощной неядерной бомбы GBU-43/B - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.10.2022
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
استفاده "بمب کثیف" توسط اوکراین با تصمیم هیتلر برای به راه انداختن سیل درمتروی برلین شباهت دارد
"بمب کثیف" ظرفی با ایزوتوپ های رادیواکتیو و بار انفجاری است. هنگامی که بار منفجر می شود، ظرف از بین می رود و ماده رادیواکتیو توسط یک موج ضربه ای پاشیده می شود و باعث ایجاد آلودگی رادیواکتیو در منطقه در مناطق وسیع می شود. همانطور که از ارائه وزارت دفاع فدراسیون روسیه بر می آید، اگر اوکراین یک "بمب کثیف" را منفجر کند، ایزوتوپ های رادیواکتیو تا فاصله 1.5 هزار کیلومتری در جو پخش می شوند و می توانند پ.لند را هم دربر بگیرند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала