نمایندگان کنگره امریکا نامه ای را که از بایدن خواستار مذاکره با روسیه شده بود، پس گرفتند

© AFP 2023 / Tasos KatopodisПалата представителей Конгресса Соединенных Штатов Америки
Палата представителей Конгресса Соединенных Штатов Америки - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.10.2022
عضو شوید
نمایندگان دموکرات کنگره امریکا نامه ای را که از رئیس جمهور کنونی این کشور خواستار گفت و گو با روسیه شده بودند، پس گرفتند.
به گزارش اسپوتنیک، پرامیلا جیپال، مبتکر این درخواست، گفت: نمایندگان دموکرات کنگره نامه ای را که به جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده به خاطر گفت و گو با روسیه برای پایان دادن به درگیری در اوکراین نوشته بودند، پس گرفتند.
وی توضیح داد، که پیام نمایندگان جناح لیبرال حزب حاکم چندین ماه پیش تنظیم و امضا شد، اما تنها روز دوشنبه بدون تاییدیه های اضافی لازم به اطلاع عموم رسانده شد و این تصور نادرست ایجاد شد که بخشی از دموکرات ها مخالف بزرگی کمک های گسترده به اوکراین هستند.
Министр обороны РФ Сергей Шойгу  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.10.2022
گفت و گوی تیلیفونی وزیران دفاع روسیه و امریکا
او گفت: هیچ چیز نمی تواند دور از حقیقت باشد. هر جنگی با دیپلماسی به پایان می رسد و این جنگ نیز با پیروزی اوکراین به پایان خواهد رسید. نامه ای که دیروز ارسال شد، ضمن تایید مجدد این اصل اساسی، با مخالفت جمهوری خواهان برای حمایت از دفاع عادلانه اوکراینی ها و حاکمیت ملی آنها طنین انداز شد.
او در بیانیه ای که منتشر شد گفت: "به نظر می رسد در حال حاضر این یک حواس پرتی است و ما نامه را پس می گیریم.
کاخ سفید در آستانه اعلام کرد، که مذاکره با روسیه بر سر اوکراین را بدون مشارکت مقامات اوکراینی که اکنون چنین گفت وگویی را نابهنگام می دانند، مستثنی می کند.
یادآوری می کنیم، که روسیه در 24 فیبروری عملیات نظامی خود را در اوکراین آغاز کرد. رئیس جمهور ولادیمیر پوتین هدف آن را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کیف قرار گرفته اند، نامید.
به گفته وی، برای این منظور، برنامه ریزی شده است که "نازی زدایی و غیرنظامی سازی اوکراین" انجام شود، تا همه جنایتکاران جنگی که مسئول "جنایت های خونین علیه غیرنظامیان" در دونباس هستند، به دست عدالت سپرده شوند.
به گفته وزارت دفاع روسیه، نیروهای مسلح تنها به زیرساخت های نظامی و نیروهای اوکراینی حمله می کنند و از 25 مارچ، آنها وظایف اصلی مرحله اول را به پایان رسانده اند - آنها پتانسیل رزمی اوکراین را به میزان قابل توجهی کاهش داده اند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала