مکرون از امریکا خواست تا پای میز مذاکره درباره اوکراین بنشیند

© Sputnik / Alexey Vitvitsky /  مراجعه به بانک تصاویر Президент Франции Эмманюэль Макрон на пресс-конференции по итогам саммита Европейского союза в Брюсселе
Президент Франции Эмманюэль Макрон на пресс-конференции по итогам саммита Европейского союза в Брюсселе - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.10.2022
عضو شوید
رئیس جمهور فرانسه از ایالات متحده امریکا خواست برای حل و فصل اوضاع اوکراین پای میز مذاکره بنشیند.
به گزارش اسپوتنیک، امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه پس از سفر به واتیکان گفت، که واشنگتن باید در حل و فصل اوضاع اوکراین مشارکت کند.
خبرگزاری پوینت به نقل از رهبر فرانسه نوشت: ما نیاز داریم که ایالات متحده بر سر میز مذاکره بنشیند تا روند صلح در اوکراین را پیش ببرد.
Президент Франции Эммануэль Макрон на Мюнхенской конференции по безопасности - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.09.2022
کاهش عرضه گاز روسیه به بازار اروپا از زبان مکرون
مکرون توضیح داد، که پاپ فرانسیس و جو بایدن، رئیس‌جمهور ایالات متحده، روابطی قابل اعتماد ایجاد کرده‌اند و پاپ می تواند بر مالک کاخ سفید تأثیر بگذارد تا "ایالات متحده مشارکت خود را در حل و فصل بحران ها از سر بگیرد".
رئیس جمهور فرانسه همچنین از فرانسیس خواست تا با رهبران روسیه و امریکا برای حل و فصل اوضاع در اوکراین تماس بگیرد.
پاپ فرانسیس روز پیش از مکرون در واتیکان پذیرایی کرد. این دیدار 55 دقیقه به طول انجامید.
همانطور که دیمیتری پسکوف، سخنگوی رئیس جمهور روسیه، در مورد ابتکار مکرون گفت، مسکو آماده گفتگو با ایالات متحده، واتیکان و سایر کشورها به منظور یافتن راه حلی برای وضعیت اوکراین است. در عین حال، همانطور که نماینده کرملین خاطرنشان کرد، در بیانیه رهبر فرانسه چیزی در مورد این واقعیت وجود ندارد که کسی باید با رئیس جمهور اوکراین، ولودیمیر زلنسکی، که از نظر قانونی هرگونه مذاکره با مسکو را ممنوع کرده است، تماس بگیرد.
یادآوری می کنیم، که از 24 فیبروری، روسیه عملیات نظامی ویژه ای را برای غیرنظامی کردن و نازی زدایی اوکراین انجام داده است. ولادیمیر پوتین هدف آن را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کیف قرار گرفته اند" خواند. وظیفه نیروهای مسلح آزادسازی دونباس و تضمین امنیت روسیه است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала