- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

کیف در حال تدارک بکاراندازی "بمب کثیف" در اوکراین برای کمپین ضد روسی

© AP Photo / Efrem LukatskyУкраинский флаг и монумент Родина-Мать в Киеве
Украинский флаг и монумент Родина-Мать в Киеве  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.10.2022
عضو شوید
منابع گزارش دادند، که رژیم کیف در حال تدارک یک تحریک با "بمب کثیف" در اوکراین است.
به گزارش اسپوتنیک، به گفته منابع موثق در کشورهای مختلف - از آن میان در اوکراین - بر اساس اطلاعات دریافتی، رژیم کیف در حال تدارک یک اقدام تحریک آمیز در قلمرو خود در رابطه با انفجار به اصطلاح "بمب کثیف" یا سلاح های هسته ای کم بازده است. هدف از این اقدام تحریک آمیز متهم کردن روسیه به استفاده از سلاح های کشتار جمعی در صحنه عملیات اوکراین و در نتیجه راه اندازی یک کمپین قدرتمند ضد روسی در جهان با هدف تضعیف اعتماد به مسکو است.
На месте попадания российской ракеты в Киеве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.10.2022
اعلام هشدار هوایی در کیف
از منابع مختلف مشخص شد، که کیف تحت رهبری متصدیان غربی، اجرای عملی این طرح را آغاز کرده است. رهبری کارخانه استخراج و فرآوری شرق، واقع در شهر ژوتی وودی، منطقه دنپروپتروفسک، و همچنین موسسه تحقیقات هسته ای کیف، وظیفه ساخت این "بمب کثیف" را بر عهده دارند. کار روی آن در حال حاضر در مرحله نهایی است. همزمان، از طرف ولودیمیر زلنسکی، کارمندان دفتر رئیس جمهور اوکراین از حلقه نزدیک وی در حال برقراری تماس های مخفیانه با نمایندگان بریتانیا در مورد موضوع انتقال احتمالی اجزای سلاح هسته ای به مقامات کیف هستند. محاسبات سازمان دهندگان این تحریک این است، که در صورت اجرای موفقیت آمیز آن، اکثر کشورها به شدت به "حادثه هسته ای" در اوکراین واکنش نشان خواهند داد. در نتیجه مسکو حمایت بسیاری از شرکای کلیدی خود را از دست خواهد داد و غرب دوباره تلاش خواهد کرد تا موضوع محرومیت روسیه از وضعیت عضویت دائم شورای امنیت سازمان ملل را مطرح کند و لفاظی های ضد روسیه را افزایش دهد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала