دولت امریکا از ایلان ماسک می ترسد

© AP Photo / Rich PedroncelliОснователь и руководитель Tesla Inc и SpaceX Илон Маск
Основатель и руководитель Tesla Inc и SpaceX Илон Маск - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.10.2022
عضو شوید
واشنگتن پست: مقامات ایالات متحده امریکا ایلان ماسک را بسیار قدرتمند و بی پروا می دانند.

به گزارش اسپوتنیک، The Washington Post: مری جردن، نویسنده مقاله در واشنگتن پست اعلام کرد که مقامات ایالات متحده از افزایش نفوذ سیاسی و اظهارات "بی پروای" میلیاردر امریکایی ایلان ماسک نگران هستند.
وی استدلال می کند که علیرغم همکاری ماسک با دولت ایالات متحده برای کمک به این کشور برای دستیابی به تسلط جهانی در فضا و رواج استفاده از وسایل نقلیه الکتریکی، نظرات ماسک در مورد وضعیت تایوان و همچنین اظهارات وی در مورد عدم تمایل‌اش به ادامه پرداخت برای استارلینک در اوکراین، روابط‌‌ اش را با واشنگتن تیره کرده است.
ایلون ماسک رئیس کمپنی SpaceX - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.10.2022
ایلان ماسک در امریکا تحت تحقیق قرار گرفت
جردن استدلال می کند که مقامات ایالات متحده ماسک را بسیار قدرتمند و بی پروا می دانند، اما واشنگتن همچنان به رئیس اسپیس ایکس نیاز دارد، زیرا قوای مسلح این کشور از تجهیزات او استفاده می کند و ناسا مجبور است برای رساندن فضانوردان به ایستیشن فضایی بین المللی به راکت های ماسک تکیه کند.
با این همه، دولت ایالات متحده در تلاش است تا با مشارکت و توسعه رقبا از طریق قراردادها و قرضه های دولتی، وابستگی خود به ماسک را کاهش دهد.
سابرینا سینگ، معاون سخنگوی پنتاگن گفت: "اسپیس ایکس تنها شرکت نیست. شرکت‌های دیگری هستند که می‌توانیم با آنها کار کنیم تا به اوکراین آنچه را که در میدان جنگ به آن نیاز دارد، بدهیم".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала