تمسخر کاربران از مکث ناخوشایند بایدن در یک گفتگوی تلویزیونی + ویدئو

© AP Photo / Susan Walshو بایدن، رئیس جمهور آمریکا
و بایدن، رئیس جمهور آمریکا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.10.2022
عضو شوید
خوانندگان دیلی میل مکث ناخوشایند بایدن پس از سوال در مورد اینکه همسرش در خصوص کاندیداتوری مجدد وی چه نظر دارد را به تمسخر گرفتند.
به گزارش اسپوتنیک، خوانندگان دیلی میل، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا را به خاطر مکث طولانی و ناخوشایندش در مصاحبه با شبکه خبری "ام اس ان بی سی" مورد تمسخر قرار دادند.
رئیس‌جمهور آمریکا اظهار داشت که قصد دارد در انتخابات ریاست جمهوری سال 2024 شرکت کند، اما هنوز تصمیم رسمی در این مورد نگرفته است.
بایدن گفت: "من هنوز تصمیمی رسمی در این خصوص نگرفته ام، اما قصدم کاندیداتوری مجدد در انتخابات است. زمان داریم در این مورد تصمیم بگیریم".
در ادامه این مصاحبه خبرنگار از بایدن 79 ساله پرسید که همسرش در این مورد چه نظری دارد، وی پس از یک مکث عجیب در پاسخ گفت: "همسرم معتقد است که ما در حال انجام یک کار بسیار مهم هستیم و باید به آن ادامه دهیم".
کاربری با نام اوهپرسون به شوخی گفته است: "به نظر می رسد که او را در تشییع جنازه آرایش می‌کنند...
دیوید از ایالت سان دیگو نوشته: "لطفا برای آمریکا دعا کنید. ما در شرایط سختی قرار داریم."
کاربر Lisaleeseng به تمسخر گفته: "چرا او را اینطور ضخیم آرایش کرده اند به نظر می رسد از سردخانه فرار کرده است؟"
کاربری با نام مستعار UrielX اظهار داشت: "رئیس جمهور نیست سبزی است. نمی‌توان رئیس جمهور بدتر از او را در تاریخ ایالات متحده به یاد آورد."
کاربری دیگری به نام Gayleegirl گفته است: "او شبیه مرده های متحرک به نظر می رسد."
بایدن که امسال 80 ساله می شود، مسن ترین رئیس جمهور ایالات متحده در تاریخ است. منتقدان با اشاره به اشتباهاتی که بایدن مدام مرتکب می‌شود او را به زوال عقل متهم می کنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала