- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

فرار بی نظم قوای اوکراین از حومه خرسون

© Sputnik / Stringer /  مراجعه به بانک تصاویر Украинские военнослужащие во время боевых учений на Яворовском полигоне в Львовской области
Украинские военнослужащие во время боевых учений на Яворовском полигоне в Львовской области - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.10.2022
عضو شوید
وزارت دفاع روسیه: قوای مسلح اوکراین چهار بار در منطقه خرسون حمله کردند که با مقاومت دفاعی روبرو شدند، تا بلاخره با حملات تانک های روسیه خنثی گردید و تعداد هم از میدان جنگ فرار کردند.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع خبر داده است که نیروهای مسلح اوکراین در منطقه خرسون با دفاع شدید نیروهای روسیه روبرو شدند، حمله توسط تانک های احتیاط دفع شد.
جزوتام های مسلح اوکراین با استفاده از حداکثر سه کندک، از جمله یک کندک تانک، بر روی یک باریکه تلاش کردند تا از نیروهای دفاعی روسیه به سمت شهرک های نوایا کامنکا - چروونی یار در منطقه خرسون عبور کنند، که منطقه شهرک سوخانوو در منطقه خرسون، دشمن موفق شد به قطعات دفاعی روسیه نفوذ کند.
حمله تانک‌ها  در رزمایش نظامی شرق 2018 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.10.2022
قوای مسلح روسیه حمله نیروهای اوکراین به کوپیانسک را خنثی کرد
قوماندانی تصمیم گرفت تا تانک های احتیاط را وارد نبرد کند. از برکت اقدامات کمین، دشمن شکست خورد، "در نتیجه قطعات اوکراینی با بی نظمی فرار کردند." حالا موقعیت در امتداد خط دفاعی به طور کامل بازسازی شده است.
کوناشنکوف خاطرنشان کرد که در طول نبرد در مسیر نیکولایف-کریوی ریح، روزانه بیش از 200 نظامی اوکراینی، 14 تانک، 16 ماشین محاربوی و هفت هدف دیگر منهدم شدند. برعلاوه دو تانک، یک زره پوش جنگی پیاده نظام و یک واحد پاکسازی مین UR-77 غنیمت گرفته شد و 18 نظامی اوکراینی تسلیم شده اند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала