- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

در مناطق لوهانسک، دونتسک، خرسون و زاپوروژیا حکومت نظامی اعلام می شود

© Sputnik / Пресс-служба президента Казахстана /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ Владимир Путин на пленарном заседании VI саммита Совещания по взаимодействию и мерам доверия в Азии (СВМДА) во Дворце Независимости (13 октября 2022). Астана
Президент РФ Владимир Путин на пленарном заседании VI саммита Совещания по взаимодействию и мерам доверия в Азии (СВМДА) во Дворце Независимости (13 октября 2022). Астана - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.10.2022
عضو شوید
رییس جمهور گفت که حالت نظامی در جمهوری دونتسک، لوهانسک و مناطق خرسون و زاپوریژیا پوتین اعلام میشود.
به گزارش اسپوتنیک، رییس جمهور روسیه درباره چهار منطقه تازه که روسیه پیوسته است، گفت: "اجازه بدهید به شما یادآوری کنم که در جمهوری خلق دونتسک، جمهوری خلق لوهانسک، و همچنین در مناطق خرسون و زاپوریژیا حکومت نظامی قبل از اینکه بخشی از روسیه شوند وجود داشت. و اکنون ما باید این رژیم را در چارچوب قوانین روسیه آنرا رسمی کنیم".
بنابراین، من فرمانی را در مورد وضع حکومت نظامی در این چهار نهاد تشکیل دهنده فدراسیون روسیه امضا کردم.
پوتین گفت: فوراً برای تصویب به شورای فدراسیون ارسال خواهد شد.
رهبر روسیه خاطرنشان کرد، که رژیم کیف از به رسمیت شناختن انتخاب باشندگان این مناطق خودداری کرده و هرگونه پیشنهاد برای مذاکره را رد می کند.
پوتین افزود: "نئونازی‌ها آشکارا از روش‌های تروریستی استفاده می‌کنند: خرابکاری در تأسیسات معیشتی، ترور نمایندگان مقامات محلی".
همانطور که در سند ذکر شده است، حکومت نظامی از نیمه شب لازم الاجرا خواهد شد.
پیش از این، ولودیمیر سالدو، سرپرست فرمانداری منطقه خرسون اعلام کرد، که نیروهای مسلح اوکراین در حال ایجاد نیرو برای یک حمله گسترده هستند و نیروهای روسی گروهی را برای دفع آن تشکیل داده اند. برای امنیت ساکنان منطقه، تصمیم گرفته شد که آنها را به ساحل چپ دنیپر منتقل کنند.
جنرال سرگئی سوروویکین در آستانه فرماندهی گروه مشترک نیروهای مسلح در منطقه عملیات ویژه گفت، که اطلاعات نشان می‌دهد که رژیم کیف از روش‌های ممنوعه جنگی در منطقه خرسون و آماده‌سازی جنگ استفاده می‌کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала