کشته شدن یک طالب و پنج مسلح دیگر در درگیری امروز کندز

© Sputnikکندوز
کندوز  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.10.2022
عضو شوید
مسئولان امنیتی گروه طالبان در ولایت کندز از یورش بر یک پناهگاه نیروهای داعش خبر دادند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از اطلاعات روز، عبیدالله عابدی سخن‌گوی فرماندهی امنیه‌ای گروه طالبان در ولایت کندز می‌گوید، که یک پناهگاه داعش صبح امروز (سه‌شنبه، ۲۶ میزان) در حوزه‌ی دوم شهر کندز کشف شده است.
به‌گفته‌ی عابدی، در پی عملیات ویژه نیروهای طالبان بر این پناهگاه، پنج عضو داعش کشده شده‌اند. این عملیات بر یک منزل مسکونی در ساحه‌ی "سرک نو" حوزه‌ی دوم امنیتی شهر کندز اجرا شده است.
کندوز  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.09.2022
کشته شدن دو جنگجوی گروه طالبان در کندز
سخنگوی فرماندهی امنیه‌ ای گروه طالبان در ولایت کندز می‌گوید، که افراد داعش این خانه را به کرایه گرفته بودند و می‌خواستند از آن به‌خاطر اخلال امنیت مردم استفاده کنند، اما پیش از رسیدن به هدف، کشته شده‌اند.
در همین حال، یک منبع معتبر دیگر می‌گوید، که در نتیجه‌ی درگیری صبح امروز در شهر کندز، به نیروهای طالبان نیز تلفات وارد شده است. منبع گفت، که یک عضو طالبان در این درگیری کشته و دو عضو دیگر این گروه زخمی شده‌اند.
منبع افزود، که در جریان عملیات نیروهای طالبان، افزون بر کشته‌شدن پنج عضو داعش، سه زن نیز از خانه‌ی یادشده به اتهام عضویت داعش دستگیر شده‌اند.
جنگجویان گروه طالبان از یورش بر پناهگاه جنگجویان گروه داعش در حالی خبر می دهند، که آنها پیش از این ادعا می کردند که داعش در افغانستان وجود ندارد و توان مقابله با این گروه را ندارد.
یادآوری می کنیم، که پس از چندین رویداد انتحاری و انفجاری که از سوی داعش در مسجد سیدآباد شهر کندز و ولسوالی امام‌صاحب این ولایت به وقوع پیوست، این نخستین درگیری رودرروی داعش با طالبان در این ولایت است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала