- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

زاخارووا: درخواست آمریکا در خصوص مذاکرات صلح در رابطه با اوکراین ریاکارانه است

© Sputnik / Nataliya Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر Здание Министерства иностранных дел РФ и Водовзводная башня Московского Кремля
Здание Министерства иностранных дел РФ и Водовзводная башня Московского Кремля - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.10.2022
عضو شوید
سخنگوی وزارت خارجه روسیه می گوید که درخواست واشنگتن برای مذاکرات صلح در اوکراین ریاکارانه است.
به گزارش اسپوتنیک، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه درباره اظهارات جان کربی، سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا، اظهار داشت: درخواست واشنگتن برای مذاکرات صلح در اوکراین ریاکارانه است.
پیش از این، جان کربی، هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی در شورای امنیت ملی آمریکا گفته بود که راه برون رفت از وضعیت پیرامون اوکراین را باید از طریق دیپلماسی جستجو کرد.
وی در عین حال خاطرنشان کرد که واشنگتن قصد جدی روسیه را برای مذاکره با کیف نمی بیند.
این دیپلمات در تفسیر رسمی خود گفت: "هیچ چیزی جز ریاکاری و تلاشی ضعیف برای ادامه مبارزه برای تحمیل "شکست استراتژیک" بر ما در پشت این درخواست‌های دروغین برای صلح وجود ندارد.
در همین حال زاخارووا تاکید کرد که درخواست های واشنگتن برای صلح "در پس زمینه تسلیحات گسترده به رژیم طرفدار نازی اوکراین" شنیده می شود.
به گفته او، هر چه ایالات متحده فعالیت های خرابکارانه کی‌یف را بیشتر تشویق کند، پیدا کردن راه های دیپلماتیک برای حل مشکل مشکل تر می شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала