وزارت خارجه روسیه: گام های واقعی امریکا و ماهواره های آنها برخلاف لفاظی نمایشی آنها درباره صلح است

© Sputnik / Natalia Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر Здание Министерства иностранных дел РФ и Водовзводная башня Московского Кремля
Здание Министерства иностранных дел РФ и Водовзводная башня Московского Кремля - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.10.2022
عضو شوید
وزارت امور خارجه درباره حرکت های نمایشی امریکایی ها گفت: گام های واقعی امریکایی ها و ماهواره های آنها با دقت بر خلاف ادعاهای لفاظی نمایشی با "صلح آمیز" است.
به گزارش اسپوتنیک، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه گفت: سیگنال هایی که از سوی ایالات متحده در زمینه آنچه در اوکراین اتفاق می افتد، ترکیبی از ستیزه جویانه تحریک آمیز و اشاره به امکان گفتگو است.
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه در بیانیه‌ای در ویب‌سایت خود اعلام کرد: سیگنال‌های عمومی که در روزهای پسین از سوی دولت امریکا در زمینه آنچه در اوکراین اتفاق می‌افتد، ترکیبی از ستیزه‌جویی تحریک‌آمیز و اشارات آشفته در مورد امکان گفت‌وگوی مناسب روسی-آمریکایی است.
لاوروف:هیچ ثبوتی از دخالت روسیه در انتخابات امریکا وجود ندارد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.10.2022
روسیه به امریکا هشدار داد
او افزود: ""سخنان انتونی بلینکن وزیر امور خارجه امریکا در این زمینه مبهم بود. او گفت، که اگر مسکو "نیت جدی" نشان دهد، ایالات متحده آماده پاسخگویی خواهد بود. در همین حال، چند هفته پیش، او کاملاً امکان یافتن یک راه حل دیپلماتیک را رد کرد".
در پیامی که در ویب‌سایت آژانس منتشر شده، آمده است: "اما نکته اصلی، گام‌های واقعی امریکایی‌ها و ماهواره‌های آن‌ها است. و آنها به شدت با لفاظی‌های خودنمایی که ادعای صلح‌آمیز بودن دارند، در تناقض هستند".
زاخارووا خاطرنشان کرد، که عرضه جنگ افزار به اوکراین در حال افزایش است و "مستقیما" در زمین "تعداد مزدوران و مربیان غربی در حال افزایش است. مسکو پیش از این یادداشتی به کشورهای ناتو به دلیل ارسال جنگ افزار به اوکراین ارسال کرده بود".
سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه خاطرنشان کرد، که هر محموله ای که حاوی تسلیحات برای اوکراین باشد به یک هدف قانونی برای روسیه تبدیل خواهد شد.
وزارت امور خارجه فدراسیون روسیه اعلام کرد، که کشورهای ناتو با ارسال سلاح به اوکراین "با آتش بازی می کنند".
دیمیتری پسکوف، دبیر مطبوعاتی رئیس جمهور فدراسیون روسیه خاطرنشان کرد، که پمپاژ اوکراین با تسلیحات از غرب به موفقیت مذاکرات روسیه و اوکراین کمک نمی کند و تأثیر منفی خواهد داشت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала