پسکوف درباره اظهارات زلنسکی در مورد حمله پیشگیرانه به روسیه: این بیانگر حالت روحی وی است

© Photo host agency /  مراجعه به بانک تصاویر پسکوف: هیچ گونه تلاش برای میانجیگری میان روسیه و ترکیه به نتیجه نخواهد رسید
پسکوف: هیچ گونه تلاش برای میانجیگری میان روسیه و ترکیه به نتیجه نخواهد رسید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.10.2022
عضو شوید
دیمیتری پسکوف، سخنگوی کاخ کرملین، اظهارات زلنسکی در مورد حمله پیشگیرانه به روسیه را نفرت‌انگیز خواند و تاکید کرد سخنان زلنسکی حکایت از حالت روحی او دارد و بر درستی ولادیمیر پوتین، رئیس‌جهور روسیه در تصمیم برای آغاز عملیات ویژه تاکید می‌کند.
به گزارش اسپوتنیک، پسکوف به خبرنگار پاول زاروبین در برنامه "مسکو. کرملین. پوتین" در کانال روسیه 1 گفت: این یک بیانیه کاملا نفرت‌انگیز است که احتمالاً بیانگر حالت روحی رئیس‌جمهور اوکراین است که مملو از اشتباهات جبران ناپذیر بسیار خطرناک است که بار دیگر بر درستی رئیس‌جمهور ما در هنگام تصمیم‌گیری برای انجام یک عملیات نظامی ویژه تاکید می‌کند.
پیشتر زلنسکی که در انستیتو لوی استرالیا از طریق تماس ویدیویی صحبت می‌کرد، گفت که ناتو باید حملات "پیشگیرانه" را علیه روسیه انجام دهد و "منتظر حملات هسته‌ای روسیه" نباشد.
پیشتر آقای پسکوف گفته بود که سخنان زلنسکی خطاب به ناتو در مورد حملات پیشگیرانه علیه روسیه چیزی جز فراخوانی برای آغاز جنگ جهانی نیست.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала