نخست وزیر هنگری به اروپا: سیاست تحریم‌های "اشتباه" علیه روسیه را تغییر دهید

© AP Photo / Geert Vanden WijngaertПремьер-министр Венгрии Виктор Орбан
Премьер-министр Венгрии Виктор Орбан - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.10.2022
عضو شوید
نخست وزیر هنگری گفت که اروپا نسبت به سیاست های اشتباهش علیه روسیه، باعث خونریزی می‌شود.
به گزارش اسپوتنیک، ویکتور اوربان، نخست وزیر هنگری، بار دیگر علیه تحریم‌ها علیه روسی صدا بلند کرد و از کشورهای اتحادیه اروپا خواست که سیاست های اشتباه را دوباره بررسی کنند، چون در این اتحادیه به دلیل تحریم های علیه روسی آرام آرام خونریزی درحال شکل گرفتن است.
اوربان گفت: "امیدی که به تحریم ها بسته شده بود، پاسخ مثبت نداد. در اروپا آرام آرام خونریزی درحال شکل گیری است. روسیه دارد سود می‌برد. واضح است که سیاست تحریم های غلط بروکسل باید تغییر یابد."
درجلسه غیررسمی سران کشورهای اروپایی نخست وزیر اوربان گفت: "آیا کشورهای اروپایی در ماه های آینده گاز و برق خواهند داشت."
Премьер-министр Венгрии Виктор Орбан - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.09.2022
منبعد هنگری از تحریم های اروپا علیه روسیه حمایت نمی کند
ویکتور اوربان در 27 سپتامبر صدراعظم هنگری گفت که تمام اروپا منتظر پاسخ بروکسل در مورد مدت زمان ادامه تحریم ها هستند و خواستار گفتگو در مورد این موضوع با ایالات متحده شد. او اشاره کرد که زمان بحث در مورد این موضوع با واشنگتن "پیش از اینکه خیلی دیر شود" فرا رسیده است.
یک روز پیش از آن، اوربان قصد خود را برای انجام "مشاورت های ملی" برای اطلاع از نظر شهروندان هنگری در مورد تحریم های ضد روسیه اعلام کرد. صدراعظم بارها به ضرر اتحادیه اروپا از تحریم ها علیه روسیه اشاره کرده است.
در 26 سپتامبر، وزیر امور خارجه هنگری، پیتر سیجارتو، گفت که تحریم های ضد روسیه آسیب بسیار بیشتری به اقتصاد اروپا وارد کرده و وضعیت اقتصادی این قاره را به سمت رکود سوق داده است. او گفت که تورم اروپا تا آسمان بلند رفته، قبوض آب و برق، قیمت گاز طبیعی و قیمت مواد غذایی به شدت افزایش یافته است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала