قطع واردات گاز از روسیه برای آلمان گران تمام خواهد شد

© Sputnik / Alexey Vitvitsky /  مراجعه به بانک تصاویر Трубопровод Gazela для транспортировки российского газа в ЕС
Трубопровод Gazela для транспортировки российского газа в ЕС - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.10.2022
عضو شوید
اولگ تیاپکین رئیس دپارتمان سوم وزارت امور خارجه روسیه اظهار داشت که امکان امتناع کامل برلین از خرید گاز روسیه در دو سال آتی وجود دارد، اما این امر منجر به بحران اقتصادی در آلمان خواهد شد.
به گزارش اسپوتنیک، آقای تیاپکین گفت: "امتناع کامل آلمان از سوخت آبی روسیه در دو سال آتی کاملا محتمل است. اما در رابطه با عواقب این امر باید گفت که در حال حاضر هم مشخص است، یعنی بحران اقتصادی و انرژی، افزایش شدید قیمت حامل های انرژی، کاهش و خروج تولید و سرمایه‌گذاری در نتیجه کاهش رقابت پذیری اقتصاد آلمان و قدرت خرید مردم این کشور از اثرات آن خواهد بود".
وی افزود که با اذعان وزیر اقتصاد آلمان با توجه به افزایش قیمت انرژی در این کشور، آینده اقتصاد آلمان در خطر است و آسیب های جدی در انتظار این اقتصاد است.
Сотрудник демонстрирует продукцию завода по производству древесных топливных гранул в Забайкалье - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.09.2022
آغاز "پریشانی روانی" در اروپا به‌خاطر سوخت زیستی
پیش از این، اولاف شولتز صدر اعظم آلمان گفته بود که ترمینال نخست پذیرش گاز مایع در آلمان در ماه جنوری سال آینده میلادی شروع به کار می‌کند و از اواخر سال 2023 این کشور امکان واردات گاز طبیعی مایع را دست کم از چهار منطقه به دست می آورد. به گفته وی، این امر کمک می‌کند که آلمان از وابستگی به گاز روسیه خارج شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала