اپل تلاش دارد که انفجار ساعتش را بپوشاند

© AP Photo / Marcio Jose Sanchezساعت جدید Apple Watch 4 در مراسم رونمایی محصولات جدید اپل نشان داده شد.
ساعت جدید Apple Watch 4 در مراسم رونمایی محصولات جدید اپل نشان داده شد. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.10.2022
عضو شوید
کاربر اپل واچ بخاطر انفجار ساعت با فوریت های طبی تماس می گیرد.
به گزارش اسپوتنیک، پس از تماس صاحب دستگاه اپل واچ با شرکت اپل، این کمپنی تلاش کرد تا ماجرای انفجار اپل واچ را پنهان کند.
به گفته خبرنگاران،نشریه 9to5Mac می نویسد که صاحب اپل واچ 7 با کمپنی اپل تماس گرفت و گفت که ساعتش منفجر شده است؛ مصرف کننده خاطرنشان کرد که با اپل تماس گرفته است، اما حمایت عاجل را دریافت نکرده است - در عوض، شرکت به او پیشنهاد داد که یک سند عدم افشا را امضا کند. صاحب دستگاه به درخواست اپل توجهی نکرده و ماجرا را به خبرنگاران گزارش داده است.
This Saturday, March 14, 2020 file photo shows an Apple logo on the facade of the downtown Brooklyn Apple store in New York. On Tuesday, Nov. 10, 2020 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.06.2022
اپل رمزهای عبور را از محصولات خود لغو کرد
صاحب اپل واچ گزارش داد که یک روز ساعت او گرمتر از حد معمول شد، کاربر گجت را برداشت و متوجه شد که شیشه پشتی شروع به ترکیدن کرده است. روز بعد، صاحب متوجه شد که نمایشگر دستگاه نیز آسیب دیده است - به دلیل حرارت و دود شدید، مالک مجبور شد ساعت اپل را به داخل محوطه ببرد تا ساعت باعث آتش سوزی در خانه نشود.
صاحب اپل واچ در گفتگو با خبرنگاران خاطرنشان کرد که کارمندان اپل نمی توانند مشکل او را حل کنند و توصیه های سریع ارائه دهند. این شرکت فقط توصیه کرد که "به ساعت دست نزنید" و از او خواسته بود که در مورد این مورد به کسی چیزی نگوید.
در اوایل اکتوبر، در ایالت نبراسکا (ایالات متحده امریکا)، اولین مورد تماس اتومات با آیفون پولیس پس از تصادف ثبت شد. با وجود فعالیت سریع نیروهای اضطراری، نجات افراد ممکن نشد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала