زلنسکی سندی مبنی بر به رسمیت نشناختن احکام پوتین را صادر کرد

© AP Photo / Ukrainian Presidential Press Officeزلنسکی
زلنسکی  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.10.2022
عضو شوید
رییس جمهور اوکراین، سندی مبنی بر به رسمیت نشناختن احکام پوتین در مورد کریمه، جمهوری دونتسک، لوهانسک، و مناطق زاپوریژیا و خرسون صادر کرد.
به گزارش اسپوتنیک، به طور خاص، این سند احکام 17 مارچ 2014 را در مورد به رسمیت شناختن کریمه به عنوان واحد اداری مستقل، در 21 فبروری 2022 و همچنین در مورد به رسمیت شناختن جمهوری دونتسک، لوهانسک و مناطق زاپوریژیا و خرسون در تاریخ 29 سپتامبر - فهرست می کند. مناطق و "هر گونه تصمیم، مصوبه و موافقت نامه دیگری که بر اساس و / یا در ارتباط با اجرای احکام مذکور رئیس جمهور فدراسیون روسیه اتخاذ، صادر و منعقد شده است، به رسمیت می شناسد".
پیش از این مراسم امضای اسناد الحاق چهار منطقه جدید به روسیه روز جمعه (30 سپتامبر) در کرملین با حضور رئیس جمهور روسیه و سران این مناطق برگزار شد.
گفتنی است همه‌پرسی در پیوند به الحاق جمهوری های دانتسک و لوهانسک و همچنین مناطق زاپروژیا و خرسون، از 23 سپتمبرآغاز و در تاریخ 27 همین ماه به اتمام رسید و پس از رأی موافق اکثریت قریب شرکت‌کنندگان در این همه‌پرسی، مناطق مذکور درخواست رسمی خود برای پیوستن به روسیه را ارائه کردند.
رهبران مناطق الحاق شده به روسیه اعلام کردند که این مناطق در همه پرسی های به عضویت در روسیه رای مثبت دادند.
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در تاریخ 30 سپتامبر سند الحاق مناطق نامبرده را در مراسمی باشکوه در کاخ کرملین امضا کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала