وزارت دفاع ورود نظامیان بسیج شده به LPR را نشان داد

© Sputnik / Kirill Braga /  مراجعه به بانک تصاویر Танки Т-72 на репетиции парада к 75-летию Сталинградской битвы
Танки Т-72 на репетиции парада к 75-летию Сталинградской битвы - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.10.2022
عضو شوید
وزارت دفاع از ورود قطعات مجهز به همراه نیروهای احتیاط روسیه در LPR خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه ویدئویی را منتشر کرد که ورود اولین قطعات به همراه پرسنل نظامی بسیج شده روسیه در جمهوری خلق لوهانسک مشاهده می شود. این ویدیو در کانال تلگرام آژانس موجود است.
یک خانم باشنده محل به سربازان گفت: "پسران من، ما بسیار خوشحالیم که اکنون با هم هستیم. ما بسیار خرسندیم. من شخصاً بسیار خوشحالم. به همه شما تعظیم ادب می کنیم."
یک از سربازان به او پاسخ داده گفت: "این که با این حال و هوا شما میاید، لبخندتان را به ما هدیه می کنید، خوشحالیم، می‌دانیم که بیهوده نیامده اید".
رئیس جمهور روسیه به تاریخ 21 سپتامبر، بسیج نسبی را اعلام کرد. به گفته سرگئی شویگو، وزیر دفاع، در مجموع 300000 نیروی ذخیره فراخوانده خواهند شد که کمی بیش از یک درصد عموم نیروهای احتیاط کشور است.
قرارگاه لوی درستیز وزارت دفاع و نیروهای احتیاط قوای مسلح افزودند که به اساس قانون، اتباع افراد عادی و خورد ضابط ها زیر 35 سال، افسران درجه یک - تا 50 سال، افسران ارشد - تا 55 سال مشمول خدمت وظیفه هستند.
قابل ذکراست که از 24 فبروری، یک عملیات ویژه نظامی برای غیرنظامی کردن و غیرنظامی کردن اوکراین در جریان است. ولادیمیر پوتین آن را هدف نهای آزادسازی دونباس و ایجاد شرایطی دانست که امنیت خود روسیه را تضمین می کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала