پوتین درباره تخریب نورد استریم با اردوغان صحبت کرد

© Sputnik / Aleksey NikolskyiВстреча президентов России и Турции Владимира Путина и Реджепа Тайипа Эрдогана в Санкт-Петербурге
Встреча президентов России и Турции Владимира Путина и Реджепа Тайипа Эрдогана в Санкт-Петербурге - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.09.2022
عضو شوید
پوتین رئیس جمهور روسیه گفت که مسکو این موضوع را به بحث شورای امنیت سازمان ملل می گذارد.
به گزارش اسپوتینک، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه با رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه تلیفونی گفتگو کرد. سیاستمداران در مورد حوادث نشت گاز در خطوط لوله گاز نورد استریم و نورد استریم 2 بحث کردند.
رامپ خود شرکا را به روگردانی به سوی روسیه مجبور می سازد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.09.2022
سرویس امنیتی سویدن در مورد حادثه "نورد استریم" تحقیقات خواهد کرد
رئیس‌جمهور فدراسیون روسیه از تخریب بی‌سابقه و در واقع یک اقدام تروریستی بین‌المللی علیه خطوط لوله گاز نورد استریم 1 و نورد استریم 2 ارزیابی اساسی کرد. در سایت کرملین آمده است که روسیه این موضوع را برای بحث عاجل شورای امنیت سازمان ملل مطرح می کند.
بر علاوه، طرفین در مورد اجرای معامله محصول بحث کردند. رئیس دولت روسیه از همکاری انقره در دستیابی به توافقات استامبول در مورد صادرات غلات از بنادر بحیره سیاه و صادرات محصولات رزاعتی و کودهای کیمیاوی روسیه تشکر کرد.
Место утечки на газопроводе Северный поток-2 у берегов датского острова Борнхольм - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.09.2022
رسانه: سویدن چهارمین نشت گاز در نورد استریم را کشف کرد
پوتین همچنین نتایج همه پرسی را که در جمهوری خلق دونتسک و لوگانسک، منطقه خرسون و زاپوروژیه در مورد پیوستن به روسیه برگزار شد، به اردوغان اطلاع داد. وی تاکید کرد که ساکنان این مناطق از حق تعیین سرنوشت خود مطابق با مفاد منشور ملل متحد استفاده کرده اند. سیاستمداران همچنین به موضوع همکاری های دوجانبه پرداختند و به توسعه روابط تجارتی و اقتصادی و افزایش چشمگیر تجارت اشاره کردند.
همانطور که وب سایت KP.RU نوشت، در شامگاه 26 سپتامبر، دیسپچرهای مرکز کنترل نورد استریم افت فشار را در هر دو رشته خط لوله گاز ثبت کردند و یک اضطراری با افت فشار در نورد استریم 2 نیز گزارش شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала