93.11 درصد باشندگان زاپوریژیا به پیوستن روسیه رای دادند

© Sputnik /  مراجعه به بانک تصاویر Женщина голосует на референдуме о присоединении Запорожской области к России на избирательном участке на Мелитопольском предприятии
Женщина голосует на референдуме о присоединении Запорожской области к России на избирательном участке на Мелитопольском предприятии - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.09.2022
عضو شوید
رئیس کمیته انتخابات در زاپوریژیا گفت، که 93.11 درصد باشندگان زاپوریژیا به پیوستن روسییه پس از شمارش 100 درصد رای ها ،رای موافق داده اند.
به گزارش اسپوتنیک، رئیس کمیته انتخابات در گزارشی اعلام کرد، که از مجموع صد درصد آرا، میزان 93.11٪ از مردم زاپوریژبا به پیوستن به فدراسیون روسیه رای دادند.
بر پایه برآوردهای نخستین از 100 درصد رای ها، 93.11 درصد از رای دهندگان از ورود منطقه زاپوریژیا به روسیه پشتیبانی کردند. این را داده های جدول امتیازات تعاملی در کمیسیون انتخابات منطقه نشان می دهد.
در ملیتوپل، 96.78٪ از ورود منطقه به فدراسیون روسیه پشتیبانی کردند، در منطقه میلیتوپل- 90.01٪. مشخص شده است که در بردیانسک 94.10 درصد به پیوستن به روسیه رأی دادند، در منطقه بردیانسک - 89.60 درصد، در منطقه واسیلیفسکی - 90.47 درصد. در ناحیه پوهوفسکی، درصد کسانی که رای دادند 88.79٪، در چرنیهوف - 89.39٪، و در شهر انرگودار - 95.25٪ بود.
یادآوری می کنیم، که همه پرسی پیوستن به روسیه در 23 سپتامبر در جمهوری خلق دونتسک و لوهانسک و همچنین در مناطق خرسون و زاپوریژیا آغاز شد. رای گیری پنج روز، تا 27 سپتامبر به طول انجامید. مردم با ابتکار عمل برگزاری فوری همه پرسی به مقامات منطقه ای را درخواست کردند. به گفته نمایندگان جمهوری ها و مناطق، پیوستن به روسیه باعث امنیت سرزمین های آنها و احیای عدالت تاریخی خواهد شد. به نظر آنها، این تصمیم در چارچوب اقدامات تروریستی دوامدار از سوی مقامات اوکراینی و اعضای ناتو، که برای کشتن غیرنظامیان سلاح تهیه می کنند، بسیار ضروری است. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه روز چهارشنبه گفت، که روسیه از تصمیمی که توسط ساکنان مناطق دونباس، زاپوریژیا و خرسون اتخاذ خواهد شد، پشتیبانی خواهد کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала