اروپایی ها پس از اظهارات زلنسکی علیه پوتین وی را مورد انتقاد قرار دادند

© Sputnik / Aleksey Nikolskyi /  مراجعه به بانک تصاویر Президент Украины Владимир Зеленский на пресс-конференции по итогам встречи в "Нормандском формате" в Елисейском дворце
Президент Украины Владимир Зеленский на пресс-конференции по итогам встречи в Нормандском формате в Елисейском дворце - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.09.2022
عضو شوید
کاربران توییتر از زلنسکی رئیس جمهور اوکراین به خاطر سخنان‌اش درمورد پوتین و امنیت اروپا انتقاد کردند .
به گزارش اسپوتنیک، پیروان پولیتیکو در توییتر از ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین به دلیل متهم کردن ولادیمیر پوتین، رهبر روسیه به اتهام تهدید ثبات در اروپا انتقاد کردند.
به گفته کاربران، شخصاً زلنسکی، خودش در ایجاد این بحران مقصر است.
Избранный президент Украины Владимир Зеленский во время брифинга по итогам встречи с лидерами фракций Верховной рады - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.09.2022
زلنسکی گفت که آماده مذاکره با روسیه نیست
این مفسر نوشت: "شما با آگاهی از موقعیت روسیه، رویای پیوستن اوکراین به ناتو را داشتید،. شما عامل این درگیری هستید. شرم بر غرب که تلاش می کند از شما قهرمان بسازد."
دیگری اشاره کرده گفت: "من از این پسر، حالم به هم می خورد. معلوم است که این همه مشکل اوست!".
سومی گفت: "این بازیگر شکست خورده، بزرگترین تهدید برای صلح جهانی است."
کاربر دیگری افزود: "زلنسکی غیرقابل توقف است. او همه چیز را می طلبد و می خواهد. تنها وقتی خوشحال خواهد شد که تمام اروپا درگیر این بحران شوند."
واسیلی نیبینزیا نماینده دایمی روسیه در سازمان ملل متحد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.09.2022
نبنزیا: روسیه از ایده پیام ویدیویی زلنسکی به مجمع عمومی سازمان ملل پشتیبانی نخواهد کرد
مشترکین خلاصه کردند: "امنیت اروپا به دلیل اوکراین در معرض تهدید است. اتحادیه اروپا باید از خود بپرسد که آیا ارزش حمایت آن را دارد یا خیر."
زلنسکی در آستانه برنامه Face The Nation در شبکه CBS گفت، تا زمانی که پوتین در قدرت است، ثباتی در اروپا وجود نخواهد داشت.
قابل ذکر است که از 24 فبروری، عملیات ویژه ای برای غیرنظامی کردن و غیرناسیونالستی نمودن اوکراین جریان دارد. البته رئیس دولت آن را هدف آزادسازی دانباس و ایجاد شرایطی خواند که امنیت روسیه را تضمین کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала