ناظر آلمانی سازماندهی همه‌پرسی در ملیتوپل را عالی ارزیابی کرد + ویدئو

© Sputnik /  مراجعه به بانک تصاویر همه‌پرسی در ملیتوپل
همه‌پرسی در ملیتوپل - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.09.2022
عضو شوید
ناظر آلمانی گفت هیچ "فشاری" در محل برگزاری همه پرسی در منطقه زاپوروژیه وجود ندارد، مردم داوطلبانه برای رأی‌دهی حاضر می‌شوند.
به گزارش اسپوتنیک، برونو شالر، مدیر عامل شرکت آلمانی Energie Waldeck-Frankenberg اعلام کرد که سازمان دهندگان همه پرسی در منطقه زاپوروژیه برای پیوستن به روسیه تمام تلاش خود را برای برگزاری آن در مدت کوتاهی انجام دادند.
شالر گفت که رای گیری به طور شفاف سازماندهی شده است و او پس از بازگشت به کشورش قصد دارد این موضوع را به رسانه ها بگوید و از تحریم های احتمالی هراسی ندارد.
شالر در پاسخ به این سوال که آیا از تحریم های احتمالی می ترسد یا خیر، با کنایه پاسخ داد: من در حال حاضر یک فرد مسن هستم و سالمندان نمی ترسند.
او گفت: "همه چیز بسیار شفاف و بسیار خوب سازماندهی شده است. تا جایی که می تواند در مدت زمان کوتاهی انجام شود."
وی همچنین تاکید کرد که مردم در همه پرسی داوطلبانه رای می دهند.
به گفته شالر، اقدامات تحریک آمیز کی‌یف نمی تواند بر روند انتخابات منطقه زاپوروژیه تأثیر بگذارد. ناظر گفت: "بله، البته، تأثیری وجود دارد، زیرا غیر از این نمی‌شود... چند نفر قبلاً اینجا را ترک کرده‌اند، این افراد چه احساسی دارند".
او گفت: "البته، ما می بینیم که مطبوعات غربی درباره مجبور ساختن مردم به رأی دادن صحبت می کنند، و اینکه رأی دادن تحت فشار صورت می‌گیرد، اما وقتی من اینجا هستم به چشم خودم می بینم که مردم داوطلبانه رأی می دهند و تفاوت بین گزارشات و آنچه را که در منطقه جریان دارد به خوبی می‌بینیم."
همه پرسی درباره موضوع پیوستن به روسیه از صبح روز گذشته در جمهوری های خلق دونتسک و لوهانسک و همچنین در مناطق خرسون و زاپوروژیه آغاز شده است . رای گیری به مدت پنج روز تا 27 سپتامبر ادامه خواهد داشت.
فرخوان برگزاری فوری همه‌پرسی به ابتکار محافل و حلقات اجتماعی به مقامات این مناطق صورت گرفت. به گفته نمایندگان این جمهوری ها ، پیوستن مناطق به روسیه باعث امنیت سرزمین های آنها و احیای عدالت تاریخی خواهد شد. به نظر آنها، این تصمیم در چارچوب اقدامات تروریستی مداوم توسط رژیم ملی‌گرای کی‌یف و اعضای ناتو، که برای کشتن غیرنظامیان سلاح تهیه می‌کنند، ضروری است.
ولادیمیر پوتین وعده داد که مسکو از تصمیم ساکنان مناطق آزاد شده حمایت خواهد کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала