- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

نظاره‌گر آلمانی در زاپروژیا: رای‌دهی شفاف است، به کشور برگردم به رسانه‌ها می‌گویم از تحریم نمی‌ترسم

© Sputnik / Ramil Sitdikov /  مراجعه به بانک تصاویر Женщины голосуют на референдуме на избирательном участке в посольстве ДНР в Москве
Женщины голосуют на референдуме на избирательном участке в посольстве ДНР в Москве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.09.2022
عضو شوید
یک نظاره‌گر آلمانی از روند شفاف رای دهی در ملیتوپل صحبت کرد.
به گزارش اسپوتنیک، برونو شالر، رئیس شرکت Energie Waldeck-Frankenberg GmbH که به عنوان نظاره گر همه پرسی از آلمان به زاپروژیا آمده، می گوید که روند رای دهی شفاف است و هنگامیکه به کشورش برگردد این موضوع را به رسانه ها میگوید و از تحریم نمیترسد.
لازم به ذکر است که نظرسنجی انجام شده نشان داده است که اکثریت قریب به اتفاق ساکنان دونتسک و لوهانسک و همچنین مناطق خرسون و زاپروژیه از پیوستن به روسیه حمایت می‌کنند: 94 درصد از مردم دونتسک، از آمادگی خود برای شرکت در همه پرسی به نفع پیوستن به روسیه صحبت کردند. در منطقه لوهانسک 93 درصد از شهروندان بالغ از این گزینه حمایت کردند، در منطقه زاپروژیه 87 درصد شهروندان آماده حمایت از این موضوع بوده و در منطقه خرسون نیز 80 درصد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала