سود امریکا از بحران اروپا

CC0 / Pixabay / Map of Europe
Map of Europe - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.09.2022
عضو شوید
قیمت بالای گاز، باعث شده است که شرکت های اروپایی تولید خود را به ایالات متحده منتقل کنند.
به گزارش اسپوتنیک، The Wall Street Journal، گزارش داده است که اقتصاد امریکا بیشترین سود از بحران انرژی اروپا را به دست می آورد.
در این گزارش آمده است که قیمت های بالا گاز باعث می شود که شرکت های اروپایی تولید خود را به ایالات متحده منتقل کنند، جاییکه آنها از قیمت های مستقر انرژی و حمایت دولت جذب می شوند.
طبق نوشته این نشریه، در حالی که نوسان قیمت انرژی و مشکلات زنجیره تامین کشورهای اروپایی را تهدید می کند که برخی از اقتصاددانان هشدار می دهند که می تواند عصر جدیدی از صنعتی شدن باشد. دولت ایالات متحده تعدادی از اقدامات را برای تحریک تولید صنعتی تصویب کرده است."
همچنان خاطرنشان شده است که: تعادل به طور فزاینده ای به نفع ایالات متحده تغییر می کند، به ویژه برای شرکت هایی که پروژه هایی در زمینه مواد شیمیایی، باتری ها و سایر محصولات انرژی بر دارند.
سوئین توری هولستر، مدیر اجرایی شرکت بزرگ ناروی به نام Yara International می گوید که تولیدکنندگان اروپایی ممکن است در شرایط فعلی قیمت گاز و اقدامات تشویقاتی که امروزه توسط دولت ایالات متحده ارائه می شود، دشوار باشند.
پیش از این مدیران شرکت های انرژی اروپایی که توسط بلومبرگ مورد بازجویی قرار گرفته اند، تاریخ پایان بحران گاز در اتحادیه اروپا را نامیده اند. آنها معتقدند که کمبود سوخت زمستان حداقل تا سال 2025 ادامه خواهد داشت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала