رئیس‌جمهور پوتین: ما از وطن خود دفاع می‌کنیم

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ В. Путин выступил на мероприятии к 100-летию республик Адыгея, КБР и КЧР
Президент РФ В. Путин выступил на мероприятии к 100-летию республик Адыгея, КБР и КЧР - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.09.2022
عضو شوید
رئیس‌جمهور آمریکا مدعی شد که واشنگتن خواستار پایان جنگ اوکراین است.ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه گفت که برای مهین خود دفاع می‌جنگیم و از آن دفاع خواهیم کرد.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه اظهار داشت: تمدن روسیه اصیل است و هیچ غرور بیش از حد و برتری در شناخت این واقعیت وجود ندارد، روس ها برای میهن خود خواهند جنگید، از حاکمیت، فرهنگ و سنت‌های خود دفاع خواهند کرد.
پوتین در کنسرتی به افتخار جشن 1160امین سالگرد آغاز دولت روسیه اظهار داشت: تمدن ما اصیل است، راه خودش را دارد. و قطره‌ای از غرور بیش از حد و حس برتری در آن نیست. این تمدن مال ماست. این چیزی است که برای ما مهم است. و برای وطن خود، برای کشور خود، که یکی هست، برای آزادی، استقلال و حاکمیت خود، برای فرهنگ و سنت‌های خود، می‌جنگیم، ما از آنها به نام اجداد و فرزندانمان، به خاطر روسیه، تاریخ بزرگ و آینده بزرگ آن، دفاع خواهیم کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала