- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

انهدام مراکز سرویس دهی به سیستم های "هیماریس" در زاپروژیا

© Sputnik / Natalia Seliverstovaوزارت دفاع روسیه
وزارت دفاع روسیه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.09.2022
عضو شوید
وزارت دفاع روسیه از انهدام مرکز سرویس دهی به سیستم های هیمارس در زاپروژیا خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه با نشر خبری اعلام کرد که در عملیات اخیر مرکز خدمات سیستم های امریکایی "هیمارس" در زاپروژیا منهدم شد.
در خبرنامه وزارت دفاع روسیه آمده است: "در شهر زاپروژیا با حملات فوق دقیق نیروهای روسی کارگاه هایی از کارخانه "ایسکرا" که محل سرویس دهی به سیستم های هیماریس امریکایی بود، منهدم شد".
Штурмовики СУ-25СМ во время этапа международного конкурса выучки летных экипажей Авиадартс-2021 в Краснодарском крае - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.09.2022
کلوپ ویدیو
حملات هوایی سوخو 25 به تاسیسات و تجهیزات نظامی نیروهای مسلح اوکراین + ویدیو
گفتنی است، روسیه بامداد روز 24 فبروری با صدور فرمان پوتین عملیات ویژه نظامی خود را برای غیرنظامی کردن اوکراین آغاز کرد. رئیس‌جمهور روسیه هدف از این عملیات را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی‌یف قرار گرفته اند" توصیف کرد.
وزارت دفاع روسیه تاکید کرده است که نیروهای مسلح روسیه تنها زیرساخت های نظامی اوکراین را مورد هدف قرار می دهد و غیرنظامیان را هیچ خطری تهدید نمی‌کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала