- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

سفیر روسیه از تلاش کی‌یف برای اجرای سناریوی "بوچا" جدید خبر داد

© AP Photo / Vadim GhirdaЖенщина смотрит на украинских военнослужащих в Буче, Украина
Женщина смотрит на украинских военнослужащих в Буче, Украина - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.09.2022
عضو شوید
سفیر روسیه تاکید دارد که در خصوص ایزیوم به دنبال سناریو "بوچا" حدید است.
به گزارش اسپوتنیک، اولگ استپانوف سفیر روسیه در کانادا می گوید که کی‌یف تلاش دارد سناریوی بوچا را تکرار کند و دنبال بسیج جامعه غربی در مورد موضوعات اوکراین در شروع هفته سطح بالا نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد است.
او گفت: ما در حال صحبت در خصوص یک رویداد تحریک آمیز دیگر هستیم، تلاش برای اجرای "بوچا" به روش جدید. این همه واضح است، همه اینها در آستانه افتتاحیه هفته سطح بالا نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد انجام می شود تا سعی شود بخش خاصی از افکار عمومی غرب را در مورد موضوع اوکراین بسیج شود".
Местные жители села Широкино  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.09.2022
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
ایزیوم به دلیل تیراندازی های مداوم به شدت آسیب دیده است
قابل ذکر است که مقامات اوکراینی و رسانه‌ها ویدئویی از اجساد کشته شدگان در سرک ها را در شهر بوچا منتشر کرده بودند، که این‌ها پس از خروج ارتش روسیه گرفته شده بود.
در همان زمان وزارت دفاع روسیه طی بیانیه ای ضمن تکذیب اتهامات کی یف درباره کشتار غیرنظامیان در بوچا اعلام کرد که عکس‌ها و ویدئوهای منتشر شده توسط این رژیم مبنی بر "جنایات ارتش روسیه" در بوچا یک اقدام تحریک آمیز دیگر است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала