پوتین موضع غرب در خصوص صادرات غلات به کشورهای فقیر را پوچ خواند

© POOL /  مراجعه به بانک تصاویر 16 сентября 2022. Президент РФ Владимир Путин в Самарканде.
16 сентября 2022. Президент РФ Владимир Путин в Самарканде. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.09.2022
عضو شوید
ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه در کنفرانسی با رسانه ها در سمرقند در حاشیه اجلاس شانگهای، موضع غرب در خصوص صادارات غلات را پوچ خواند.
به گزارش اسپوتنیک، رئیس‌جمهور روسیه گفت: آنها چه کار می‌کنند، من نمی‌فهمم؟ این همه برای چیست؟ حرف‌های پوچ ادامه دارد، اما هیچ کمکی به فقیرترین کشورها نمی‌شود.
رئیس‌جمهور پوتین اظهار داشت که روسیه با وجود محدودیت‌ها غلات خود را می‌فروشد، اما می‌خواهد که غلات به فقیرترین کشورها برسد.
وی تصمیم اتحادیه اروپا برای رفع محدودیت‌های عرضه غلات و کودهای کیمیایی روسیه فقط به کشورهای اروپایی را زشت خواند.
رئیس‌جمهور روسیه گفت: ما به هر حال می‌فروشیم و کالاهایمان را می‌فروشیم. اما اگر به این شکل بفروشیم، به فقیرترین کشورها نمی‌رسد، این تمام موضوع است.
سرگئی شویگو وزیر دفاع روسیه در 22 جولای در استانبول دو سند مرتبط را برای رسیدگی به مشکلات عرضه مواد غذایی و کود به بازارهای جهانی امضا کرد. اسناد یک بسته واحد هستند. یادداشت اول، تعهد سازمان ملل را برای حذف محدودیت‌های مختلف بر صادرات محصولات کشاورزی و کودهای کشاورزی روسیه به بازارهای جهانی می‌پذیرد. الگوریتم دوم برای صادرات محصولات کشاورزی اوکراین از بنادر دریای سیاه تحت کنترول اوکراین تعریف می شود. سند دوم مبتنی بر الگوریتم پیشنهادی روسیه است که بر اساس آن یک کریدور بشردوستانه دریایی برای خروج امن کشتی‌های تجاری از بنادر دریای سیاه تحت کنترل اوکراین و بازگشت ایجاد می‌شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала