پوتین: روسیه در اجلاس جی20 شرکت خواهد کرد

© Sputnik / POOL /  مراجعه به بانک تصاویر Russian President Vladimir Putin speaking to journalists at the conclusion of the Shanghai Cooperation Organization summit in Samarkand, Uzbekistan. Friday, September 16, 2022.
Russian President Vladimir Putin speaking to journalists at the conclusion of the Shanghai Cooperation Organization summit in Samarkand, Uzbekistan. Friday, September 16, 2022. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.09.2022
عضو شوید
پوتین در کنفرانسی با رسانه ها در سمرقند در حاشیه اجلاس شانگهای گفت که روسیه در اجلاس جی20 شرکت خواهد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، پوتین در کنفرانسی با رسانه ها در سمرقند در حاشیه اجلاس شانگهای گفت که دعوتنامه ای برای نشست گروه 20 در بالی دارد، اما با تصمیم گیری در مورد مشارکت شخصی خود، خواهد دید که اوضاع چگونه پیش می‌رود.
وی افزود: ما خواهیم دید که وضعیت در اقتصاد و سایر زمینه‌ها چگونه پیش خواهد رفت. من دعوتنامه‌ای برای بازدید از جی20 دارم، رئیس‌جمهور کشور میزبان شخصاً زمانی که در مسکو بود این موضوع را به من اطلاع داد.
رئیس‌جمهور روسیه گفت که جوکو ویدودو رئیس‌جمهور اندونیزیا پس از آن دوباره با تماس تلفونی از وی دعوت کرد و خاطرنشان کرد که فشارهایی وجود دارد، اما اندونیزیا موضع سخت اتخاد می‌کند و می‌خواهد رئیس‌جمهور روسیه را در اجلاس ببیند.
پوتین گفت: ببینم، تصمیم خواهیم گرفت. روسیه در آن شرکت خواهد کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала