هشدار امریکا درباره جنگ قریب‌الوقوع داخلی

© Photo / DoD / Lisa FerdinandoАмериканский флаг на здании Министерства обороны США в годовщину терактов 11 сентября, Вашингтон.
Американский флаг на здании Министерства обороны США в годовщину терактов 11 сентября, Вашингтон. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.09.2022
عضو شوید
تولسی گابارد، کاندای سابق ریاست‌جمهور و نماینده سابق کنگره امریکا در شبکه فاکس‌نیوز از خطر جنگ داخلی در این کشور به دلیل تلاش اعضای حزب دموکرات برای یکسان دانستن حمله به ساختمان کنگره توسط حامیان دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق امریکا با حملات 11 سپتمبر خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، گاربارد گفت: شنیدن این افراد که آنچه که می‌گوید و هموطنان امریکایی ما را با تروریست‌ها مقایسه می‌کنند، نفرت‌انگیز و ظالمانه است. علاوه براین، آنها دقیقاً اعلام کردند که آنها بدتر از تروریست های القاعده (گروه تروریستی ممنوع در روسیه) هستند.
او به این نکته اشاره کرد که چنین مقایسه‌ها صرف نظر از این‌که چه کسی آن را را بیان می‌کند: حامیان بایدن، سناتورها، روزنامه‌نگاران یا مقامات وزارتخانه‌های فدرال غیرقابل قبول است.
این سیاستمدار با عصبانیت گفت: این نشان می‌دهد که آنها تا چه حد مایلند تا با شیطان جلوه دادن هموطنان آمریکایی ما، کشور ما را تا آستانه جنگ داخلی پیش ببرند.
وی تاکید کرد که چنین اظهاراتی توسط قدرتمندترین امریکایی ها در آستانه انتخابات میان دوره‌ای کنگره برای ماندن در قدرت بیان می‌شود.
این نماینده سابق کنگره افزود: افرادی که در فهرست قدرتمندترین افراد کشور ما قرار دارند و دستگاه امنیت ملی را در اختیار دارند، هموطنان آمریکایی ما را هدف قرار می دهند، تنها به این دلیل که به جو بایدن رای نداده اند.
ششم جنوری 2021 که قرار بود نتایج آرا الکترال برای انتخاب رئیس‌جمهور بعدی امریکا بررسی شود، حامیان دونالد ترامپ که بر اساس نتایج از رقیب دموکراتش جو بایدن عقب افتاده، به ساختمان کنگره در واشنگتن حمله ور شدند، که در این هجوم شماری کشته و یا زخمی شدند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала