نماینده کنگره امریکا: امریکا باید برای یک فاجعه ای "مانند اروپا" آماده شود

© AP Photo / J. Scott ApplewhiteЗдание Капитолия США
Здание Капитолия США - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.09.2022
عضو شوید
یک نماینده کنگره ایالات متحده گفت: امریکا به دلیل تصمیم رئیس جمهور این کشور مبنی بر عدم افزایش تولید گاز فرو خواهد افتاد.
به گزارش اسپوتنیک، بت ون داین، نماینده کنگره امریکا گفت، که ایالات متحده ممکن است به دلیل سیاست های انرژی جو بایدن، رئیس جمهور کاخ سفید، زمستانی به سختی اروپا را تجربه کند.
Капитолий на Капитолийском холме в Вашингтоне, США - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.04.2022
مجلس سنای امریکا به واردات انرژی روسیه رای منفی داد
این سیاستگر در تویترش نوشت: بایدن توسعه نفت و گاز طبیعی ایالات متحده را متوقف می کند. از آنجایی که اروپا با زمستانی تاریک، سرد و مرگبار روبرو است، ما می توانیم از فاجعه در کشور غنی از انرژی خود جلوگیری کنیم. برای جلوگیری از این اتفاق، باید به کنترل حزب دموکرات در این کشور در منطقه کلمبیا پایان دهیم.
پیش از این روزنامه نیویورک پست به دلیل اقدامات رهبر امریکا که عملا اجاره سایت های تولید نفت و گاز در این کشور را متوقف کرد، یک "کابوس سوخت" برای امریکا پیش بینی کرده بود. این نشریه با یادآوری تصمیمات مشابه در اروپا خاطرنشان کرد: مساحت قلمروهایی که دولت کنونی کاخ سفید برای حفاری به سرمایه گذاران واگذار کرده است، 35 برابر کمتر از دوره سلطنت ریچارد نیکسون و 378 برابر کمتر از دوره رونالد ریگان است. در حال حاضر امریکا به سخت ترین بحران انرژی و اقتصادی منجر شده است.
یادآوری می کنیم، که فروافتادن سوخت همچنین با تحریم های اعمال شده توسط غرب در برابر روسیه پس از آغاز عملیات ویژه مسکو برای آزادسازی دونباس تشدید شد. اقدامات محدودکننده ضد روسیه ایالات متحده، بریتانیا و اتحادیه اروپا به شدت به اقتصاد و صنایع آنها ضربه زد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала