فعالیت آرایشگاه ها در کوریایی شمالی منع شد

© AP Photo / Ng Han GuanЖенщины с букетом цветов в центре Пхеньяна, КНДР
Женщины с букетом цветов в центре Пхеньяна, КНДР - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.09.2022
عضو شوید
به گزارش پورتال خبری Daily NK، پولیس کوریایی شمالی از ابتدای ماه اگوست شروع به تعطیلی گسترده آرایشگاه ها در این کشور کرد.
به گزارش اسپوتنیک، مقامات کوریایی شمالی سرکوب آرایشگاه های خصوصی را آغاز کرده اند و آنها را وسیله ای غیرقانونی برای کسب عاید می دانند که فردگرایی و "رفتار ضد سوسیالیستی" را ترویج می کند. به ویژه، صاحبان چنین مؤسساتی با جریمه 100000 وون (6726 روبل) و تعقیب کیفری احتمالی تهدید می شوند.
در سالون آرایشگاه شهر رفع، غزه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.02.2017
چندرسانه ای
سالون آرایشگاه در غزه: قیچی، اسپری مو و آتش
خاطرنشان می شود که از این طریق دولت تلاش میکند تا تنها سالون های زیبایی دولتی را در کشور باقی بگذارد. ساکنان محلی این تصمیم را به این واقعیت نسبت می دهند که آرایشگاه های خصوصی به دولت مالیات نمی پردازند، در حالی که در میان جوانان که می خواهند هر مدل مویی را برخلاف لیست مدل موی مجاز انتخاب کنند، تقاضای زیادی دارند.
"دولت آخرین معاش مردم را می‌دزدد، زیرا می‌بیند که مؤسسات دولتی، که در آن‌ها همه مدل‌های موی کاربنی دارند، نمی‌توانند با سالون‌های خصوصی رقابت کنند.
یک کوریایی شمالی ناشناس در مصاحبه ای با Daily NK گفت: مقامات باید قدردان باشند که ساکنان تلاش می کنند با نیروی کار خود پول به دست آورند، بدون اینکه از تمام ملت کمک بخواهند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала