شوک اتحادیه اروپا پس از تعلیق نورد استریم

© Sputnik / Алексей Витвицкий /  مراجعه به بانک تصاویر Строительство газопровода "Северный поток-2" в Германии
Строительство газопровода Северный поток-2 в Германии - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.09.2022
عضو شوید
یک روزنامه ای امریکایی از شوک اروپا به دلیل تعلیق ترانزیت سوخت از طریق نورد استریم خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، جو والاس، خبرنگار وال استریت ژورنال نوشته است، که کشورهای اروپایی به دلیل تعلیق خط لوله نورد استریم شوک های ملموسی را تجربه می کنند.
به گفته وی، در زمستان امسال هم باشندگان عادی و هم صنایع مهم از کمبود گاز طبیعی رنج خواهند برد.
رامپ خود شرکا را به روگردانی به سوی روسیه مجبور می سازد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.09.2022
سفیر روسیه در کانادا: نگهداشتن توربین‌های نورد استریم غیرمعقولانه است
او افزوده است، که بسیاری از صنایع به ویژه صنایع پر انرژی مانند شیشه و متالورژی در حال بسته شدن هستند. برای رنج بردن از این موضوع، نیازی به خرید مستقیم گاز روسیه نیست. تنها کافی است گاز یا برق را در بازار آزاد بخرید، و سپس قیمت این برق و گاز طبیعی چندین برابر پیش از درگیری خواهد بود.
والاس همچنین تاکید کرد، که در این زمینه، تجارت نفت روسیه پس از همه ای تلاش های کشورهای غربی برای محدود کردن آن "روی پا شد".
این روزنامه نگار گفت: "در حال حاضر همه چیز مانند ساعت پیش می رود. امسال روسیه به طور متوسط ​​حدود بیست میلیارد دالر در ماه از صادرات نفت درآمد دارد. سال گذشته این میانگین کمتر از 15 میلیارد دالر بود".
در 2 سپتامبر، وزیران دارایی گروه 7 طرحی را برای معرفی "سقف قیمت" برای نفت روسیه تایید کردند و از "همه کشورها" خواستند به این طرح بپیوندند. پیش از این پائولو جنتیلونی، کمیسر اقتصاد اروپا گفته بود، که هدف کمیسیون اروپا اجرای این محدودیت تا 5 دسامبر 2022 برای نفت خام و تا 5 فیبروری 2023 برای فرآورده های نفتی است. معاون نخست وزیر الکساندر نواک این ابتکار را پوچ کامل خواند و تاکید کرد که مسکو نفت و فرآورده های نفتی را به کشورهایی که از آن حمایت می کنند عرضه نخواهد کرد. وی افزود: اعمال محدودیت ها بازار را از بین می برد، در حالی که دیگر تولیدکنندگان نیز به چنین ایده ای پاسخ مثبت نمی دهند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала