میروشنیک: همه ای قلمرو لوهانسک از سوی نیروهای روسیه و جمهوری لوهانسک کنترل می شود

© Sputnik / Valery Melnikov /  مراجعه به بانک تصاویر Жители радуются освобождению города Счастье в Луганской народной республике
Жители радуются освобождению города Счастье в Луганской народной республике - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.09.2022
عضو شوید
رئیس دفتر نمایندگی جمهوری خلق لوهانسک در روسیه گفت، که همه ای قلمرو لوهانسک از سوی نیروهای روسیه و جمهوری لوهانسک کنترل می شود.
به گزارش اسپوتنیک، رودیون میروشنیک رئیس دفتر نمایندگی جمهوری لوهانسک در روسیه در کانال تلگرامی اش نوشت، که همه ای قلمرو جمهوری خلق لوهانسک زیر کنترل نیروهای متحد روسیه و جمهوری خلق لوهانسک است.
Город Первомайск в Луганской области - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.08.2022
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
در نتیجه گلوله باران اوکراین در پروومایسک لوهانسک چهار غیرنظامی کشته و زخمی شدند + ویدیو
به گفته وی، اوکراین در تلاش است تا با اغراق در شایعات درباره وضعیت این جمهوری، وحشت ایجاد کند.
او افزوده است، کل قلمرو جمهوری خلق لوهاسنک از سوی نیروهای متحد کنترل می شود. اوکراین در تلاش است تا وحشت ایجاد کند... شایعات منتشر شده از سو اوکراین بیش از حد اغراق آمیز است.
سفیر نوشت: همه جا اوضاع آرام و باثبات است و کاملاً تحت کنترل جمهوری خلق لوهانسک است. وی افزود، که داستان های مربوط به گلوله باران لیسیچانسک نیز دروغ است. به گفته میروشنیک، اینها صداهای درگیری در منطقه عملیات نظامی سورسسک است که دو ماه است در آنجا ادامه دارد.
یادآوری می کنیم، که پیش از این، وزارت دفاع روسیه از تصمیمی برای سازماندهی دوباره ای نیروها در مناطق ایزیوم و بالاکلیا خبر داده بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала