پوتین: چالش‌های دیگری جایگزین کرونا شده است که تمام جهان را تهدید می‌ کند

© Sputnik / Vladimir Astapkovich /  مراجعه به بانک تصاویر Трансляция выступления президента РФ Владимира Путина на пленарном заседании Восточного экономического форума во Владивостоке
Трансляция выступления президента РФ Владимира Путина на пленарном заседании Восточного экономического форума во Владивостоке - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.09.2022
عضو شوید
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه گفت که چالش‌های دیگری جایگزین کرونا شده است که تمام جهان را تهدید می‌ کند، صحبت از تب تحریم است.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در نشست عمومی هفتمین مجمع اقتصادی شرق گفت: "چالش‌های دیگری جایگزین کرونا شده است که تمام جهان را تهدید می‌ کند، منظورم تب تحریم غرب است که تلاش های تهاجمی و پنهان آن برای تحمیل الگوهای رفتاری بر کشورهای دیگر و سلب حاکمیت و تسلیم کردن آنها است."
مجمع اقتصادی شرق در تاریخ 5 تا 8 سپتامبر در دانشگاه خاور دور در جزیره راسکی در ولادی وستوک برگزار می شود.
گفتنی است که روسیه در 24 فبروری عملیات نظامی خود را در اوکراین آغاز کرد. رئیس جمهور ولادیمیر پوتین، هدف آن را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی‌یف قرار گرفته اند" نامید.
به گفته وی، برای این منظور، برنامه ریزی شده است که "نازی زدایی و غیرنظامی سازی اوکراین" انجام شود، تا همه جنایتکاران جنگی که مسئول "جنایت های خونین علیه غیرنظامیان" در دونباس هستند، به دست عدالت سپرده شوند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала